کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

تست قدرت تمرکز

   

آموزش : ماوس را روی مربع قرمز نگه داشته و آن را حرکت دهید.

سعی کنید مربع قرمز رنگ با دیواره و مربع/مستطیل های آبی رنگ برخورد نکند. اگر بتوانید بیشتر از ۱۸ ثانیه از برخورد جلوگیری کنید، شما یک نابغه هستید!

گفته شده خلبانان نیروی هوایی آمریکا تا ۲ دقیقه می توانند به بازی ادامه بدهند!

 

خوب حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

تست قــدرت تمرکز



نظرات شما عزیزان:

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت22:55---5 آبان 1391
ببخشید تو کامنت قبلی چقدر غلت املایی داشتم
(والا ما خودمون رو کشتیم 15 ثانیه شد )
درسته......


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت11:50---5 آبان 1391
والا وا خودمون رو گشتیم 15 ثانیه شد

kataun
ساعت16:02---3 آبان 1391
نــه تنهـــا ترکت می کنند …

حتـی وقت رفـتن بــا تمام پـــر رویی دستــور هم میدهند :

مواظب خودت بــاش … !!
پاسخ:دلـــــــــــم تنــــــــــــگ اســــــت؛ صــــــــــدايم خـــيـــــــــــــس وبـــــــارانيـســـــــت ؛ نمــــــيدانـــــم چــــــــرا در قـلــــــب من پــــــاييــــــــــــز طــــــولانيســــــت!!


**فریاد بی صدا**
ساعت15:02---3 آبان 1391
خیلی جالب بود. دستت درد نکنه. رکوردم شد 17ثانیه و 20 صدم ثانیه. بمام سر بزنین.
پاسخ:وقتی من آن "مشترک مورد نظر" نيـستم چه فرقــــــی دارد در دستـرس باشــــم يـا نباشــــم !!!


hengameh
ساعت11:15---3 آبان 1391
سلام خیلی جالب بود

من فقط 10 ثانیه تونستم
پاسخ:پیرمرد خدا را شکر می گفت!!! نمی دانم خدایش از خدای من زیباتر بود یا نه!!! اما خوب می دانم دستانش بوی خدا میداد!!!


solaleh20
ساعت21:31---2 آبان 1391
ای ول به خودم. دارم کم کم به خودم امیدوار تر می شم. 10 ثانیه و 683 .
عالیه
حالا خودتون چه رکوردی زدین؟؟؟؟
آقای ایزدمهر قابل ندونستین تشریف بیارین وب من؟؟؟؟؟؟


هانیه
ساعت10:06---2 آبان 1391
منم الان تو هوای اینم که این همه نظر دادین متوجه نشدین 981 صـــــــــــــــــــــدم؟؟؟؟؟
پاسخ:متوجه شدم...عالی بود نگاهم كن كه چشمانت قشنگ است، صدايم كن كه دل در سينه تنگ است، مرابا خود ببر آنسوي غربت كه اينجا شيشه هم از جنس سنگ است


yas
ساعت17:02---1 آبان 1391

من الان توی حال و هوای یک سال بعد هانیه هستم............
این یعنی این که نابغه‌ام؟؟؟!!!
فکر نکنم!!!!!!!!!
توی فامیلای نزدیکمون، خلبان جنگنده داریم اما فکر نمی کردم یک رگشم به من داده باشه........ جالب بود. باید بگم یه روز اونم امتحان کنه این تستو.
هورا هورا هورا هورا (اینا همه خود تشویقی هستش)


ش
ساعت19:25---30 مهر 1391
خیلی جالب بود.من 16/856 . پاسخ: قشنگترین گلهارابه آستان نیلوفری چشمانت هدیه میکنم تابدانی بیادت هستم.

هانیه
ساعت10:59---30 مهر 1391
پاسخ:
گاه میتوان برای عزیزی چندسطرسکوت یادگاری گذاشت تااو در خلوت خودهر طورکه خواست ان رامعناکند...

پاسخ: بعضی نظرات رو نمیشه پاسخ داد...مطلب مورد نظر حذف میشه


هانیه
ساعت10:35---30 مهر 1391
باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:



من تنها نیستم , تنها منتظرم..

:

:

بارش باران مبارک
پاسخ: دلم همچواسمان ،پر از ابرهای بارانی است ،ای کاش دلم امشب بگرید ،شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند.....


هانیه
ساعت10:28---30 مهر 1391
ای وای آبروریزی شد
فقط 981 صدم ثانیه !!!!
دفعه دوم 3 ثانیه و... شد،همینجوری پیش برم شاید 18 ثانیه بشه!!!

1 ســــــــــــــال بعد....
18 ثانیه..

خدا رو شکر نابغه نشدم کلا خیلی جالب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:تست قدرت تمرکز,تست جالب,تست اعصاب,پایان دنیا,مدار الکتریکی,گزارشکار شیمی, ] [ 8:48 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]