شجاعت....

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

شجاعت....

 

کالین ویلسون که امروز نویسنده ی مشهوری است،وسوسه خودکشی راکه در شانزده سالگی به او دست داده بود،چنین توصیف می کند:

وارد آزمایشگاه شیمی مدرسه شدم و شیشه ی زهر را برداشتم....

زهر را در لیوان پیش رویم خالی کردم،غرق تماشایش شدم،رنگش را نگاه کردم و مزه ی احتمالی اش را در ذهن ام تصور کردم.سپس اسید را به بینی ام نزدیک کردم، و بویش به مشامم خورد، در این لحظه، ناگهان جرقه ای از اینده در ذهنم درخشید.....

و توانستم سوزش ان را در گلویم احساس کنم و سوراخ ایجاد شده در درون معده ام را ببینم. احساس اسید آن زهر آنچنان حقیقی بود که گویی به راستی آن را نوشیده بودم.سپس مطمئن شدم که هنوز این کار را نکرده ام.

در طول چند لحظه ای که ان لیوان را در دست گرفته بودم و امکان مرگ را مزه مزه می کردم،با خودم فکر کردم:اگر شجاعت کشتن خودم را دارم، پس شجاعت ادامه دادن زندگی ام را هم دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

moonman
ساعت0:40---28 مهر 1391
خیلی جالب بود...لحظه هایی تو زندگی هست که واقعا زندگی کردن بیشتر از مردن شهامت میخواد...ولی زندگی کردن همیشه یه دلگرمی بزرگ داره:بودن
پاسخ: چه سخت است زندگی،هنگامی که ما احساس کنیم در زیر آسمان کسی نیست که ما را دوست بدارد.


هانیه
ساعت20:00---27 مهر 1391
موضوع زهر ها خیلی داره جنایی می شه ها

هدایت ، ایشون و....

خدا به خیر کنهپاسخ: زندگی هیچ گاه به بن بست نمیرسد. کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم. خدا که باشد، هرمعجزه ای ممکن میگردد


نوشا
ساعت19:23---27 مهر 1391
پاسخ: قابل اعتماد بودن ارزشمند تر از دوست داشتنی بودن است. ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:شجاعت,داستان اموزنده,,نویسنده مشهور,خودکشی,زهر,کالین ویلسون, ] [ 18:53 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]