مجنون بی لیلی

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

مجنون بی لیلی



نظرات شما عزیزان:

نيلوفرآبى
ساعت0:17---2 آذر 1391
سلام عذرميخوام پيام خصوصى من واسه شمانمياد؟ آخه اين باردومه که جواب پيامم رونميديد باراول زيادمهم نبود ولى اينبار مهمه جواب بديدلطفا

هانیه
ساعت19:57---27 مهر 1391
چه ....... هیچیپاسخ: زندگی کاروانی است زودگذر،خرابه ای ناپایدار،تابلویی زیبا،وفریب دهنده،میسوزد و میسوزاند و هیچ چیز درآن رنگ حقیقت نمیگیرد جز"معرفت"-

نوشا
ساعت19:22---27 مهر 1391
سلامپاسخ: آنچه که هستی، هدیه خداوند است و آنچه که خواهی شد، هدیه تو به خداوند... پس بی نظیر باش. ..

zahra
ساعت16:31---27 مهر 1391
salam web ghashangi dari mer30پاسخ: نان را از من بگير اگر مي خواهي هوا را از من بگير اما خنده ات را نه... من دنیای خودرا با ان ساخته ام ...

آریا
ساعت6:41---27 مهر 1391
عادت به چشمهای سیاهت نمیکنم*اصلا از این به بعد نگاهت نمیکنم*میپرسم از خودم که چرا زجر میکشم* خود را و تورا چرا راحت نمیکنم*من میرم گلایه نکن از نبود من* میخواهمت که غرق گناهت نمیکنم*
پاسخ: پاک میکنم مینویسم پاک میکنم… املایم بد نیست! از تکرار اسمت لذت میبرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:عاشقانه ترین شعر,زیباترین اشعار عاشقانه,مجنون,شعر عاشقانه,شعر کوتاه,تعمیر ماشین, ] [ 18:24 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]