من و خدایم...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

من و خدایم...


او نماز مي خواند و من آواز !

عقايدمان چقدر فرق دارد !

او خداي خودش را دارد منم خداي خودم را !

خداي او بر روي قانون و قاعده است و از قديم همين بوده !

خداي من بر اساس نيازم و تجربياتم است

و هر روز کامل تر از ديروز است !

او خدا را در کنج خانه و معجزه مي بيند !

من خدا را در آسمان ها و درون خودم ! در قطره اي باران ،

بغض هايي پر از اشک ، در شادي از ته دل !

در ثانيه به ثانيه زندگي ام !

او جلوي خدايش سجده مي کند !

ولي من در آغوش خدايم آرام مي گيرم !

نمي دانم

خداي من واقعي تر است يا او !

دين من بهتر است يا او!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

blacklove
ساعت23:37---22 مهر 1391
سلام ممنونم که به وبم سر زدسد شماهم لینک شدید

هانیه
ساعت21:46---22 مهر 1391


باران
ساعت17:44---22 مهر 1391
سلام خیلیییییییییی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:خدای من,دین من,عقاید من,افکار من,وجود خدا,ایین زندگی,خوابگاه دانشجویی,دانشگاه شیراز,دین,مرکز هستی, ] [ 17:20 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]