آخرین آرزو

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

آخرین آرزو


مدرك دانشگاهی در صدسالگی، آخرین آرزوی او بود

 

تنها یك روز پس از برآورده شدن آرزویش درگذشت

 

هاریت ریچاردسون در تمام زندگی‌اش یك آرزو داشت. او دلش می‌خواست در رشته تحقیق و پژوهش علوم تحصیل كند و در این رشته هم فارغ‌التحصیل شود و آخرش هم به آنچه می‌خواست رسید.

جالب است بدانید كه او 3 هفته پس از یك اتفاق مهم در زندگی‌اش به آرزوی خود رسید. در واقع هاریت 3 هفته بعد از آنكه شمع‌های جشن تولد صد سالگی‌اش را فوت كرد،

در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاهی حاضر و به عنوان مسن‌ترین فارغ‌التحصیل دانشگاهی در جهان مطرح شد.

تنها یك روز پس از آنكه خانم ریچاردسون مدرك دانشگاهی خود را اخذ كرد در حضور تمام اعضای خانواده‌ خود به آرامی در محل زندگی‌اش درگذشت.

نوه این خانم اشاره كرد كه مادربزرگش آنقدر از كسب مدرك دانشگاهی خودش خوشحال بود كه آن را به دیوار روبه‌روی تخت خود نصب كرده بود تا در همه حال آن مدرك را ببیند.

هاریت ریچاردسون در دوران جوانی خود یك دوره 2ساله آموزش حرفه‌ای را در دانشگاه كیم نامرال گذرانده بود و 11 سال هم به عنوان معلم در كین كالج و وست پریز كار كرده بود.

Click here to enlarge


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت10:05---17 شهريور 1391
خوش به حالش ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:آخرین آرزو,مدرك دانشگاهی,کلبه تنهایی,یك آرزو,فارغ‌التحصیل,مدرک,بازار کار,بنگاه مسکن, ] [ 6:54 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]