کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

نمی شود



نظرات شما عزیزان:

nika
ساعت14:18---13 شهريور 1391

امروز هوای دلم ابری بود صدایش نمودم خدایا می دانی چند وقت است زیر باران نرفته ام ... می دانی چه مدت است که دل به قطرات پاکش نسپرده ام... می شنوی؟!! صدای رعد است ... صدای قطرات باران است... نمی دانم چرا هوای دلم قصد باریدن دارد ... نمی دانم چگونه ضربان های ناآرام دلم را آرام کنم ... خدایا نمی دانم چگونه است که آسودگی را نمی شناسم... اما نمی دانم چگونه است که زندگی بر من از سر تسلیم در می گشای


ش
ساعت10:53---13 شهريور 1391
سلام ایزدمهر.ولی فکر کنم مرد هم که باشی نمیشه عاشق نباشی.حالا خودت قلبتو گذاشتی آک بمونه حرف دیگس!

mina
ساعت22:19---11 شهريور 1391
میخواهمتــــــــــــــــــــ…< br /> ولــــی…
دوری…
خیلی خیلی دور...
نه دستم به دستانـــــــت میرسد
نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...



شنل قرمزی
ساعت18:55---11 شهريور 1391
شما ستاره بارون داری من ندارم
خب متفاوتی دیگه


هانیه
ساعت21:41---10 شهريور 1391
سلااااااااااااااام
من اومدم
دست شما و یاسی درد نکنه...
هر دوش زیبا بود


فاطمه
ساعت10:53---10 شهريور 1391
سلام.آپم

زندگی مثل دوچرخه سواری است. برای حفظ تعادل باید حرکت کنید.

"آلبرت انیشتین"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:دلواپس,دلبسته,عاشق,عشق,دلتنگ,سراسیمه,نوازش,زن ذلیل,بدر,هلال,هشت بهشت, ] [ 16:15 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]