من می ترسم پس هستم...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

من می ترسم پس هستم...

من از آغاز می ترسم

من از پرواز می ترسم

من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!

من از تکرار می ترسم

من از انکار می ترسم

من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!

من از سوختن نمی ترسم

من از ساختن نمی ترسم من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!

من از تاختن نمی ترسم

من از باختن نمی ترسم من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!

من از احساس می ترسم

من از آغاز یک پرواز بی احساس واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!

من از احساس می ترسم

من از تاختن برای باختن احساس برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس میترسم!

من از پرواز بی احساس می ترسم

 



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت19:05---7 شهريور 1391
خدایا همه تنهایم گذاشتند اما تو با من ماندی بی توجه به خواستن یا نخواستنم و چه زیبا عشق را به من آموختی با تو عشق بازی کردم در خلوت تنهاییم و چه بزرگ شدم در این تنهایی عاشقی...

زیبا گفتی!


هانیه
ساعت11:48---7 شهريور 1391
چه گلهای زیبایی....انگار عطرشونو واقعا تو مغزم حس کردم...@}; -@}; -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:من میترسم,آغاز پرواز,ساختن و سوختن,پرواز ,بی احساس,اشپزی,حشرات,حیات,حوادث طبیعی, ] [ 8:1 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]