کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

سکــــــــوت......

Click here to enlargeClick here to enlarge


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:05---19 مرداد 1391
سلام.من لینک کردم بی زحمت بهم سر بزن ولینکم کن

زهرا
ساعت18:04---19 مرداد 1391
سلام.من لینک کردم بی زحمت بهم سر بزن ولینکم کن

پریسا
ساعت15:25---19 مرداد 1391

آپــــــــــــــــــــم... زودی بیا... منتظرتم


هانیه
ساعت12:32---19 مرداد 1391
سکوت مرگباریه واقعا این نوعش
.
.
در این جور مواقع شخصا مایلم سرمو بکوبم دیوار : (


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:سکوت,معنای سکوت,جملات شنیدنی,جملات خواندنی,جملات متفاوت,جملات من,فروشگاه, ] [ 7:14 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]