سرزمین من...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

سرزمین من...

این روزها درسرزمینی زندگی می کنم

که درآن دویدن سهم کسانی است که نمی رسند

و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند.....



نظرات شما عزیزان:

maryam kumar
ساعت1:16---23 تير 1391
مرسي عالي بود بيا پيشم

هانیه
ساعت19:36---21 تير 1391
قسمت ما هم از دنیا همین شده
کاریش نمیشه کرد


maryam
ساعت11:26---21 تير 1391
slm mamnun az cmetun

hadeaqal ye negahiam b postam mikardin



یاس
ساعت23:39---19 تير 1391
دقیقا همین گونه است!!
اما بگذریم:
در سرزمین خاطره ها
آنان که خوبند همیشه سبزند
و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند...
سبز و برقرار باشی دوست من


نوشا
ساعت22:36---19 تير 1391
حقیقتی دردناک
سلام
خوبید؟
آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:سرزمین من,,,, ] [ 7:18 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]