رادیو دل !!!

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

رادیو دل !!!




نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:15---3 تير 1391
اینجا رادیو دل

RAMIN
ساعت0:22---17 خرداد 1391
شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم

ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم

نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم

زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

سخت دلبسته این ایل و تبارم چه کنم

من کز این فاصله غارت شده چشم تو ام

چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم

یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است

میله های قفسم را نشمارم چه کنم


رضا
ساعت23:34---16 خرداد 1391


یاس
ساعت22:40---16 خرداد 1391
مِهــربــــــــان تر که می شـــــــــــوی
دلم هم بیشتــــــــــــــــر تَنگ می شود
برای کلبـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــه ات...!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:زیباترین جملات عاشقانه رمانتیک کاربردی, ] [ 21:3 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]