موضوع انشاء : فوايد کامپيوتر را توصيف کنيد

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

موضوع انشاء : فوايد کامپيوتر را توصيف کنيد

Click here to enlarge

نام و نام خانوادگی : ............ ......... ......... ..

موضوع انشاء : فوايد کامپيوتر را توصيف کنيد

کامپيوتر چيز بسيار خوبی مي باشد و ما خيلي لازم داريم .

 پدرم به من قول داده که که برای هر نمره بالاي 12 در کارنامه ام يک تکه از آن را برای من بخرد ! فعلا پدرم يک موس خريده و قول داده ماه به ماه سيستم را آپديت کند !پدرم در کامپيوتر خيلی ميفهمد و حتی توانسته يک بار در اينترنت وارد كند!

مادرم در برخورد با کامپيوتر خيلی شاسكول مي باشد و روزی دوبار موس من را با جارو و بيل ميزند ! حتي تازگيا در خانه تله موش هم کار گذاشته است به همين علت انگشت شست هردو پای پدرم قطع شده مي باشد !

پدرم شب ها به کافی شاپ مي رود و چت ميکند‌ ! مادرم و پدرم هميشه در حال چک و لقد مي باشند و مادرم به پدرم مي گويد تو مگه خودت خواهر و مادر نداری که ميري با دخترای خارجکی چت مي کنی !

من هم در اين مواقع حرف نم يزنم چون مي دانم مادرم به من مي گويد : بيشين مشقاتو بينويس ! پدر من تازگيها در اورکات مي باشد و من مي دانم که اورکات خيلی بي ناموس مي باشد و شنيده ام که خيلي دختر دارد و خيلي بد حجاب مي باشند !

پدرم چند روزی است که موس من را قايم کرده و مي گويد مزاحم درس خواندن من مي باشد‌ ! خواهرم خيلی وقت است شوهر کرده است و الان هم خيلی بچه دارند !

من گاهی وقت ها به خانه آنها م يروم و از آنجا کانتکت مي کنم و با يک آيدی دخترانه با پدرم چت مي کنم و لاو ميترکانم ! پدرم خيلي دوروغ مي گويد و در کامپيوتر مي گويد بچه جردن بوده است و يک روز صبح بلند شده است و ديده در جوق دروازه دولاب است او مي گويد آب زده ما رو آورده پايين ! کامپيوتر بسيار مفيد مي باشد و من آن را خيلی دوست دارم.

 

و اين بود انشای من

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:26---22 ارديبهشت 1391
salam duste aziz mc ke bem sar zadi webloge fogholadei dari
omidvaram hamishe movafagh bashi
bazam bem sar bezan khoshhal misham


هانیه
ساعت18:57---21 ارديبهشت 1391
@} ;-

رضا
ساعت13:07---21 ارديبهشت 1391
=D D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:فوايد کامپيوتر, ] [ 7:33 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]