خیال عشق...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

خیال عشق...

Click here to enlarge

جاي پايت

بر روي جاده ها

را دوست دارم

رفتنت زير باران

را دوست دارم

گريه هاي شبانه ام براي تو را دوست دارم

من خيالت زير باران

را دوست دارم

ايستادن كنار پنجره

انتظار كشيدنت

را دوست دارم

آمدنهاي گاه به گاهت به خيالم

را دوست دارم

تو در رويايي ، روياهايم

را دوست دارم

من گفتنت را دوست دارم

ماندنت را دوست دارم

رفتنت را دوست دارم

نبودنت را دوست دارم

نيامدنت را دوست دارم

Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت20:28---13 ارديبهشت 1391


رضا
ساعت17:09---13 ارديبهشت 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:شعر کوتاه عاشقانه,شعر عشق,خیال عشق, ] [ 7:29 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]