به تو می اندیشم

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

به تو می اندیشم

به تو می اندیشم

به تو و تندی طوفان نگاهت بر من

به خود و عشق عمیقت در تن

به تو و خاطره ها

که چرا هیچ زمانی من و تو ما نشدیم

جام قلبم که به دست تو شکست

من چرا باز تو را می بخشم؟؟؟

به تو می اندیشم

به تو که غرق در افکار خودی

من در اندیشه افکار توام

قانعم بر نگه کوته تو

هر زمان در پی دیدار توام



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت10:01---31 فروردين 1391
سلام...خوبی دوست گلم؟مطالبت خوگشله خوشم اومد...
دوست دارم بیای مطالب منو هم بخونی نظر بدی...
خیلی خوشحالم میکنی...
اگه مایل بودی میتونیم همو لینک کنیم...باشه؟
من فدات قربانت...فعلا...


هانیه
ساعت1:08---31 فروردين 1391
میشه لطفا فرصت کردین بیاین و درباره پست اخرم نظر بدین

هانیه
ساعت19:49---30 فروردين 1391


dust io eshgh
ساعت17:47---30 فروردين 1391
به چه کسی می اندیشی این محبوب خوشبخت کیست؟

mina
ساعت14:04---30 فروردين 1391
از چشم یا آسمان

فرقی نمی‌کند

باران وقتی بر زمین افتاد

دیگر باران نیست



غزال
ساعت13:53---30 فروردين 1391
سلام دوست عزیز. ممنون که از وبلاگم بازدید کردی. وبلاگ قشنگی داری. اگه با تبادل لینک موافقی بعد از اینکه وبلاگ منو با نام همیشه عاشق لینک کردی بیا بهم بگو تا با چه اسمی لینکت کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:به تو می اندیشم,زیباترین شعر عاشقانه,قشنگترین شعر, ] [ 9:54 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]