دلتنگی عشـــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دلتنگی عشـــــــــــق

این روزها چقدر دلم برایت تنگ می شود

کسی نمی داند چرا

کسی نمی پرسد چرا

اما من سخت آشفته ام و چقدر بی تاب

می گویند این روزها عاشقی هم پیشه ای است نو

اما من عاشقی پیشه نکرده ام

من پیشه ام عاشقی است

از آن روز که ابتدایی نداشت

من سال هاست که عاشق تو هستم

یادت می آید آن روزهای سرشار از شادی را

آه که چقدر خسته ام

و کسی نمی فهمد و نمی خواهد که بفهمد

مدتی است که می خواهم عاشقت نباشم

مگر می گذارد دل

چقدر دلم برایت تنگ است...



نظرات شما عزیزان:

یه عاشق ساده
ساعت0:20---4 فروردين 1391
درواقع عین حرفای دل خودم بود بابا اشکمونو در اوردی

حسین
ساعت0:12---27 اسفند 1390
salam mamnoon ke behem sar zadi

sade
ساعت18:47---26 اسفند 1390

manam delam vash tangid


هانیه
ساعت17:16---26 اسفند 1390
ای بابا
ببینم میتونین اشک مارو دربیارین


rahgozari ashena
ساعت17:07---26 اسفند 1390

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .



حالا این کسی که دلتون براش تنگه چه کسیست ؟


rahgozari ashena
ساعت17:03---26 اسفند 1390
باوفا! مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .



rahgozari ashena
ساعت16:55---26 اسفند 1390
دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

pourya
ساعت9:10---26 اسفند 1390
سلام وبلاگه خیلی خوبی داری من که مطالبو خوندم خیلی خیلی خوشم اومد خوب اگر وقت کردی یک سری هم به وبلاگ من بزن نظر یادت نره ممنون
www.pouryahaker.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:19 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]