میوه عشـــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

میوه عشـــــــــــق

 

ژرف زندگی كن، از ته دل زندگی كن، یكپارچه با تمام وجود به طوری كه وقتی مرگ در زد آماده باشی... آماده چون میوه ایی رسیده برای فرو افتادن از درخت. تنها نسیمی ملایم می وزد و میوه فرو می افتد؛ گاه حتی بدون هیچ نسیمی، میوه به سبب سنگینی و رسیدگی از درخت می افتد. مرگ نیز باید چنین باشد و این آمادگی باید با زندگی كردن فراهم آید...



نظرات شما عزیزان:

dust
ساعت20:02---9 اسفند 1390
دان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن@} ;-

shabnam
ساعت20:00---9 اسفند 1390
من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست
آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم
با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


shabnam
ساعت19:58---9 اسفند 1390
می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور
دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور
بوی چشمان تو را میرساند به مشام
می دهد آرامش ، به دل نا آرام


ye dokhtari ke deltangete
ساعت19:19---9 اسفند 1390
کجایی ای عشقم /کجایی ای دوست مهربانم/کجایی که این دلم غصه داره/کجایی که دلتنگه توهستش این دلم/کجایی ؟کجایی؟کجایی دوست من /منتظر یه پیام دیگه ای ازت بودم/اما هیچ هیچ چیزنبودهیچی نبود

امیدوارم بدونی که خیییییییییلیییییییی دلم برات تنگه خیلیییییییییی.@}; -


هانیه
ساعت18:58---9 اسفند 1390
یه سر بیاین فرصت کردین
مهمون ترکمنهاییم


هانیه
ساعت18:14---9 اسفند 1390
چرا ممنوع الچاپه؟
مشکل ساز نشه واستون؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:الماس آگاهی,میوه عشق,زیباترین وبلاگ,اشو, ] [ 17:14 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]