میان من و عشــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

میان من و عشــــــــــــق

 

میان من و تو
لحظه ها پرزخالی
سکوت و تنهایی است
تو می گریزی زمن و
من زغربت و فراق از تو
چه شد که عشق با همه ابهتش
به پوچی فاصله ها تن داد و گریخت
میان من و تو
کویر در کویر تنید
و بیابان در بیابان زایید
چه دیده بود دلت
در سراب
که این چنین
هزار آینه در هم شکست و دوید




نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت19:42---1 اسفند 1390
سلام
بدو بیا...بروزم
باور کن نیای ضرر کردی ها
یه اهنگ توب راجع به شهدا دارم
بدو تا دیر نشده.......


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت10:06---30 بهمن 1390
سلام
اميدوارم كه خوب باشيد
ممنونم از حضور و اظهار لطفتون خوشحالم كرديد ....
وبلاگ زيبايي داريد فقط حجمش زياده كمي سخت لود ميشه ....
برااتون موفقيت روزافزون آرزو ميكنم ...


روزتون خوشو شاد باشيد .


ی تنها
ساعت17:20---29 بهمن 1390
سلام مرسی که اومدی وبت خیلی خوشمله خوشحال میشم باز ببینمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:میان من و عشق,میان من وتو, ] [ 14:33 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]