آرزوی عشــــــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

آرزوی عشــــــــــــــــــق

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سالها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی

اما آرزوی من برای خوشبختی تـــو , تـــو را در خواهد یافت ...و احساس خواهی کرد اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تری و نخواهی دانست که چرا !!؟                              

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

فريماه
ساعت20:52---15 بهمن 1390
الا يا ايها الساقي ! ادر كاسا وناولها
كه عشق اسان نمود اول ، ولي افتاده مشكل ها
به وي نافه اي كاخر صبا زان طره بگشايد زتاب جعد مشكينش ، چه خون افتاد در دلها
به مي سجاده رنگين كن ، گرت پير مغان گويند كه سالك بي خبر نبود ز راه ورسم منزل ها
هه ههه مخ حال كردي ديگه يادش نمياد ....بلد بودما!!!!


دوستی وعشق
ساعت15:21---15 بهمن 1390
دان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن



فاطیما
ساعت14:50---15 بهمن 1390
اواااااااااااااااااااااا راستی اگه خواستی منو لینک کن برادر من یادم رفت همین الان گذاشتمت معذرت...پ
((ورود بیدلان ممنوع))


فاطیما
ساعت14:41---15 بهمن 1390
چه رسم جالبی است!!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت،صداقتت را میگذارند پای سادگیت،سکوتت را میگذارند پای نفهمیت،نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت و وفا داریت را پای بی کسی ات،و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بی کس و محتاج!!!


فاطیما
ساعت14:35---15 بهمن 1390
همیشه نگاهت آن بالا باشد تا دلت از حرف های این پایین نشکند

دانلود رايگان عکس و کلیپ های روز دنيا
ساعت9:42---15 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبي داريد .
اگر مايل به تبادل لينك هستيد لطفا اطلاع دهيد ....
با تشكر ...


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت9:42---15 بهمن 1390
سلام اميدوارم كه خوب باشيد ....
مرسي از حضورتون خوشحالم كرديد ...
وبلاگ خوب و جالبي داريد براتون موفقيت روزافزون ارزو ميكنم ...

شاد باشيد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:30 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]