ابعاد عشـــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

ابعاد عشـــــــــــــق

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

    سکوت مرا به خود می‌  خواند...

    به اندیشه‌ ای ناب

    به ابعاد تهی بودن

   به حس تماشای طلوع

    به تنهایی

    من

   قلم

   و کاغذ ...

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

عطرین1
ساعت0:18---20 بهمن 1390
سلام داداشی جونم مرسی از شما که به من سر زدی وبت هم خیلی عالیه اگه میشه یه وبلاگه خوبه از دسته قشنگت برای داداشم درست کن اگه زحمتی در کار نیست اسم وبلاگو بزار هرکول ونویسند مصطفی ممنون عزیز مرسی از شما با معرفتی دوستت دارم من تو چت پی سی هستم با اسم عطرین 1 اگه درستش کردی خبرم کن ممنون با مراممم دوستت دارمزیبا بود بابای

آجی لیلا
ساعت2:11---16 بهمن 1390
چـــہ بــــمانـــے
چــــہ نــَـمــــــانــے
مني دگـــــر وجــود نـــَــدارد !
يا در تـــو حل مي شــوم
يا بــے تــو گــــــُم


فريماه
ساعت16:26---15 بهمن 1390
سادگی مرا ببخش که خویش را تو خوانده ام
براي برگشتن تو به انتظار مانده ام
سادگي مرا خش كه لخوش از تو بوده ام
تو را ه انگشتر شعر مثله نگين نشانده ه ام
به من نخندو گريه كن چرا كه جز نياز تو
هرچه نياز بودو هست از در خانه رانده ام
گناهكار را هركه بود كيفر ان ماله من است
به جرم ان داغه عطش بر لب خود نشانده ام
گلوي فرياد مرا سكوت دعوت تو بود
ولي من اين سكوت را به قصه ها رسانده ام
دوباره از صاقتم دامي براي من نساز
چراكه در ابتدا دست تو را در اين قمار خوانده ام
گناه از تو بودو من نيازمند بخششت
چراكه من در ابتدا تورا زخود نرانده ام
گناهكار را هركه بود كيفر ان ماله من است
به جرم ان داغ عطش بر لب خود نشانده ام ...
واي دسم درد گرفت باقيشو بعدا مينويسم فعلا ....


فريماه
ساعت16:07---15 بهمن 1390
كلا شما ها با شعر باهم راطه برقرار ميكنيد؟؟؟ منم بلدم نگا
اي مرغ سحر عشق ز پروانه بياموز
كان سوخته را جن شد اواز نيامد
اين مدعيان در طلبش بي خبرانند كان را خبري شد خبري باز نيامد .....
اينارو كه الان ميگم از حفظم .....


فريماه
ساعت14:04---15 بهمن 1390
سلام
وب خوبي داري
مممنون از نظرت
بوي بوي


arezoo
ساعت13:30---15 بهمن 1390
اين روزهـا ؛ عجيب دلمـ بچگــــے ميخواهــد خستــ ه امـ ! يک قلمـ لطفــا" ؟! ميخـواهـَـمـ خــود را خط خـَطـے کنمـ ..
mamnon ke sar zadi duste aziz
age ba tabadule link movafeghi khabaram kon


هستي
ساعت21:29---14 بهمن 1390
سلام عزيزم...من هستيم...وبلاگت خيلي قشنگه من شما رو با افتخار لينك كردم اميدوارم شما هم منو لينك كني...
اگه لايق دونستي يه سر به وبلاگ منم بزن...فداييت هستي


م صادقی
ساعت20:19---14 بهمن 1390
سلام دوست من بسیار زیباست معلومه زحمت کشیدی دوست دارم لینکت رو داشته باشم با اسم (شعر عکس زیبا م صادقی)لینکم کن راستی بهم سر بزن نظرت رو بگو خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:8 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]