10 قـانـــون شــادمــانی(قـانــون ســـوم)

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

10 قـانـــون شــادمــانی(قـانــون ســـوم)



نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت9:51---12 بهمن 1391
این روزا همه تو کف حسادت و بدجنسی هستند مطلبتون قشنگه اما کی عمل کنه

هانیه
ساعت0:45---11 بهمن 1391


یــــــاس
ساعت0:00---11 بهمن 1391
آره خیلی خوبه حس عجیبی داره......
اما خیلیا که همین محبت بی قید و شرطو دارن، شاید خیلیای مقابلشون، این برداشتو نداشته باشن!!!!!
البته به قول هانیه جون، دیگه خودشون میدونن و به ما ربطی نداره


هانیه
ساعت23:38---10 بهمن 1391
هی واااااای من!!!
ایزدمهر من همیشه لبخند میزنم فکر میکنن خیلی خوشم و کم دارم
دیگه حالا فکرای دیگه هم ممکنه بکنن که به من ربطی نداره!!
اما من شکستشون میدم


رامین
ساعت22:25---10 بهمن 1391
سلام
مرسی از حضور زیبات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:دانلود 10 قانون شادمانی,نسخه های قدیمی,اعلام نتایج ازمون استخدام,درامد اینترنتی,بازی انلاین, ] [ 22:9 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]