جکستان...با هم بخندیم

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

جکستان...با هم بخندیم


پسرخالم وارد مسجد شده می پرسه: قبله کدوم وره؟

پیش نماز مسجد خوش حال شده

میگه: بالاخره تو هم نماز خون شدی؟!

میگه: نه، میخوام ماهواره مو رو هاتبرد تنظيم كنم ...

 

شیراز ، نشسته بودیم تو تاکسی که یهو راننده شروع کرد به

سیگارکشیدن،یه دختره هم دقیقا پشت راننده نشسته بود.

دختره برگشت به راننده گفت : آقا شما میدونین این سیگاری که

می‌کشید فقط ۳۰% شما میکشین ۷۰% رو ما می‌کشیم؟

راننده هم نه گذاشت نه برداشت، گفت: خانوم

(در حالی‌ که سیگارو گرفته بود جلو دختره)

بیا این سیگار، شما ۳۰% بکش ما ۷۰% بکشم!

روی در سیگار فروشی نوشته بود

بهمن تمام شد

آزادی نداریم

تیر موجود است

 

حسین پناهی

 

خانمی به دوستش گفت :من شوهری میخوام که سیگار نکشه ،

همیشه با من موافق باشه و خیلی باهام حرف بزنه .

دوستش گفت : خب برو برای خودت تلویزون بخر

بابام امروز خیلی ساکت و ناراحت اومد خونه , سرش پایین

بود مامانم گفت چیزی شده؟ چرا انقدر ناراحتی؟

بابام گفت چیزی نیست برو لباس تیره هامو بیار ترجیحا مشکی

باشه مامانم گفتی چیی؟؟؟؟ مشکی چرا؟ چی شده به من

بگوووووووووووو بابام گفت اروم باش مرگ حقه نباید

خودتو اذیت کنی برا همه پیش میاد

عمه خدا بیامرزت عمر خودشو کرده بود انشالا بهشت

جاش باشهیهو مامانم داد زد گفتتت نهههه خدایاااااااا چرا

اخــــه من پس فردا نوبت آرایشگاه داشتم چرا باید حالا بمیره

 

مادره خطاب به پسرش: نيوتن رو ميشناسي ؟

پسره :نه كي هست؟

مادره : اگه به درسات بيشتر توجه ميكردي ميشناختيش !

پسره: خيلي خوب ، پارميدا رو ميشناسي ؟

مادر : نه !!!

پسره : اگه به شوهرت بيشتر توجه ميكردي ميشناختيش.

 

یه روز یه بابایی (فکر کنید تو خارج!!!!!)

پسرش فارغ التحصیل میشه هیچیم بارش نبوده

زنگ میزنه به یه پارتیش میگه :دمت گرم واسه پسرم

یه شغلی جور کن!

پارتی: میخوای سفیرش کنم!

باباهه: نه بابا اون خیلی زیاده...

... ... پارتی: میخوای وزیرش کنم!

باباهه: اوووووف نه.

پارتی: میخوای وکیل مردمش کنم!

باباهه: نه بابا یه جایی کارمندی چیزیش کن...

پارتی: شرمنده اون دیگه سواد میخواد ...!

 


نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت20:23---27 دی 1391
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خیییییییییییییلی باحالللللللللل بوووووووووووووووووووووودمرسی


یــــــاس
ساعت19:55---27 دی 1391
راستی از وضعیت خانمها در تصویر صفحه دوم؛ کاملاً معلومه که ایرانی نیستن دیگه...
الحمدلله ما ایرانیها هرگز چنین فکر نمی کنیم.
هرگز هرگز هرگز هرگز..........!!!!!!!!!!!
مگه نه؟؟؟
آی ایرانیها.............


هانیه
ساعت16:50---27 دی 1391
};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-

دختـــــــــــــــــرجنـــــــــــوبی
ساعت13:31---27 دی 1391
عالـــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــی بود

پریسا
ساعت11:51---27 دی 1391
سلام خوبی؟وب جالبی داری.خیلی وقته لینکیدمت.ولی میبینم تولینکای تونیستم.لطفابلینک.میسی عسیسم.بهم سربزن.خوشحال میشم.

آرمتین
ساعت10:07---27 دی 1391
سلام وبت عالیه من لینکت کردم بعد از اینکه لینکم کردی منتظر نظرت هستم

رامین
ساعت0:32---27 دی 1391
می ترسم
می ترسم که بازی تمام شود!
لحظه ی دیدار
دستانم را پنهان می کنم مبادا بفهمی همه چیزم را باخته ام!


نیلوفر آبی
ساعت0:23---27 دی 1391
باشه مرسی...... من علاقه زیادی به داستان کوتاه دارم....... این عالیه

نیلوفرعشق
ساعت0:14---27 دی 1391
الههههههههههههی
این کوچولو چه بامزه اس
از همه جکهایی که اینجا خوندم خنده دارتر و بامزه تره ..........
چه نیشخندی هم رو لبش داااااااره
فرشته کوچولو خوب بخوابی


roz meshki
ساعت22:54---26 دی 1391
















































































































































































































































































































































































نیلوفر آبی
ساعت22:25---26 دی 1391

جاااااااااااااااالب انگیز
پسره عجب حاضرجواب بود هاااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:طنز,جکستان,طنزکده,جالب انگیز,لطیفه,بخندیم,زیبا و جالب,مطالب طنز,طنز ایرانی, ] [ 21:36 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]