جملات ماندگار

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

جملات ماندگار




نظرات شما عزیزان:

mina19
ساعت11:42---8 دی 1391
سرزمین حقیقی ما قلب کسانی است که دوستشان داریم حتی زمانی که از ما دورند.

هانیه
ساعت3:48---7 دی 1391
این همون اهو اس که اومد به پای چشمه

yas
ساعت0:49---7 دی 1391
وااااای حالا من لباس چی بپوشم تو جشن امــــــــــــروز؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

یــــــاس
ساعت22:32---6 دی 1391
اما واقعا دارم کیف می کنم با این آهنگ مارتیک............
آهنگ‌های قدیمی و جالب و گوش دادنی بدون خستگی


یــــــاس
ساعت22:31---6 دی 1391
ایزدمـــهر:
این آهوووووووووووو خانوووووم ،کــــــی بیدهَ؟؟؟؟؟؟؟!!
با این همه کرشمه........


سحر
ساعت21:38---6 دی 1391
های سهراب !

منم!

من صدایت کردم!!

کفش هایت با من،

داشتم می گفتم...

قایقت جا دارد؟ ...

... پشت دریا... آن سو...

هر کجا راهی هست،

هر کجا قایق تو خواهد رفت،

ذهن من می آید...

بخدا چینی تنهایی من هم افتاد،

تک به تک پژمردند

روشنی من، گل، آب...

قفسی را که در آن کرکس نیست،

من ندانسته گرفتار شدم...

بین مردم ماندم؛

بی گمان پای چپر های همه شیطان است

و خدا دورتر از آنکه زمین می تابد.

دست هر کودک ده ساله ی شهر،

ساختار تبری است

سبزه ها را یک یک می شکنند.

راست می گفتی تو؛

دور باید شد از این خاک غریب...

آب دریا هم تا گل نشده...

باید رفت...

با تو هستم سهراب !

من صدایت کردم!

قایقت جا دارد؟؟؟؟؟!!!


پرنسس
ساعت13:06---6 دی 1391
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ، عشق بورز به آن ها که دلت را شکستند ، دعا کن برای آنان که نفرینت کردند ، درخت باش به رغم تبرها ، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست ..

ramin
ساعت2:16---6 دی 1391
کاش وقتی آسمان بارانیست چشم را با اشک باران تر کنیم ، کاش وقتی که تنها می شویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


...



میگم تو برچسب هات این دوربین مخفی منو کشته


khalil
ساعت1:07---6 دی 1391
سلام خسته نباشی ایزد مهر ممنون که دوباره لینگ کردی قالب وبت قشنگه مبارکه

هانیه
ساعت0:07---6 دی 1391


هانیه
ساعت23:49---5 دی 1391
آی آی چه خبره اینجا؟
عروسی داریم؟

ولی باید قبول کرد گذر زمان قدری در رفتار و احساس ادما تاثیر داره
حالا دیگه بستگی به شخصش داره یا احساس و رفتارش بهتر میشه یا بدتر


مستی
ساعت23:08---5 دی 1391
ترسیدی زن گیرت نیاااا بدوبدو اومدی دادا خخخخخخخخ
راس میگی داداازمن؟ ازچیم؟


مستی
ساعت21:29---5 دی 1391
ها وااالاااااااا هاااااا آره واقعا
شلاااااااام نیومدی وبم کامنت نذاشتی زن گیرت نیاااااااااا آهاااااااااا پ بدوبیاااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:جملات بزرگان,اموزش وبلاگ نویسی,اپلود فایل با حجم بالا,عکس نوشته,دوربین مخفی,انجمن داستان, ] [ 20:27 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]