رازهای عشق(راز دوازدهم)

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

رازهای عشق(راز دوازدهم)



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت1:26---29 آذر 1391
به ما که خوشحالی نرسید یعنی به من
ولی واسه اونا خوشحالم
و واسه استادشون


yas
ساعت23:23---28 آذر 1391
فریاد خوشحالی یه سری دانشجو از مشهد به شما نرسید؟؟؟؟!!!!

اینا همشون یه عده دانشجوی خوشحالن که هفته دیگه به راحتی می تونن تمومه این کارتونهای زیبا و دوست داشتنی که ایزدمهر نام برده ببینن.
از کجا ؟؟ نمی دونم!!!
شایدم از پرشین تون.....
آزمون میان ترم، کیلویی چنددددد؟؟؟
به هر حال الان ، مهمه که خوشحالن


مدیا
ساعت22:01---28 آذر 1391
واقعا جالب بود

هانیه
ساعت18:52---28 آذر 1391
ای بابا با این امتحان کنسل کردنشون
کلی امروز دعوا شد و خون و خونریزی سر امتحان
استاد بنده خدا رو سر ازمون جامع بهش 10 بار اموزش زنگ زده بود اخرش کنسل کرده بود امتحانو بعد امروز همه مدعی شده بودن ما اماده بودیم چرا کنسل شد....عجب
من که اصلا نبودم تو کلبه بودم اینجا داشتم کامنت میذاشتم و میخوندم باخبرم کردن کنسله!!کلا هرکی به پرو پاچه اونیکی میپیچید حسابی سردرد دچارم کردن
استاد ما رو نندازه خوبه ...خودشم گفت یه امتحانی بگیرم ازتون که در تاریخ ثبت شه
اوه ....اوه
میگن یه نادان سنگی میندازه ته چاه صد تا عاقل نمیتونن دربیارن اینه ها
اینم عمومی اینجا گفتم شاید یه روز یکی بخونه درس عبرت شه براش

جون مادرتون اول با خودتون تکلیفتون رو مشخص کنید بعد بیاین دانشگاه نه خودتونو عذاب بدین نه بقیه رو
این قصه دانشگاه رفتن واومدن هرروز منم باید تو تاریخ ثبت شه اینهمه ادم درس میخونن ....


هانیه
ساعت2:39---28 آذر 1391
من از این کارتونها چند تایی رو ندیدم
ولی تا یکی دو سال پیش روزهای وفات و شهادت که گاهی موقع برنامه کودک تلویزیون روشن بود دیدم میتی کمان میده!!!
من نمیدونم حالا ارتباطش با برنامه وفات چی بود خودشون میدونن و خدا
:
ولی کلا ما همیشه میتی کمان بازی داشتیم تو خونه
من تو خونه در نقش برادر کایکو بودم در بچگی!!!! اداشو درمیاوردم!!!
راستی فوتبالیستها رو یادت رفت
زمان من که از 6 سالگی یادمه پخش میشد تاااااااااااا کلاس پنجم یادمه هر سری داد من میدیدم
می خوام یه خاطره بگم خیلی ضایع بیده

کلا من وقتی این کارتون پخش میشد خودمو جای سوباسا میدیم!!!باورمیکنید موهامم اون شکلی کوتاه میکردم تا 7سالگیم بعدش یادم نمیاد فکر کنم ادم شدم!!!!
چه بچه شلوغی بودم ،من اگه خودم جای پدرومادرم بودم یه بچه مثل خودم رو نمیتونستم تحمل کنم اونقدر اذیت میکردم همه رو!!!هرقدرم بزرگتر میشی بیشتر ...
زلزله چندین ریشتری برپا بود تا از مهد برمیگشتم


هانیه
ساعت2:27---28 آذر 1391
آخه چقدر صبوری
آخ جون خوش به حال اون یه عده
من که زیاد خوش نگذشت بهم


yas
ساعت23:44---27 آذر 1391
هیس هیس!!!

هیچکی نفهمه!!!

هیچکی نبینه!!!

قراره فردا امتحان یه عده دیگه هم کنسل بشه تا مثل هانیه جووووون برن کارتون ببینن و از ته دل اینجوری بخندن.... پاسخ:عاشق کارتونهایی هستم که در گذشته میدیم..دلم میخواد دوباره ببینم مثل: پسر کوهستان.افسانه توشیشان.دوقلوهای افسانه ایی.هاکلبری فین.چوبین.با خانمان. حنا دختری در مزرعه.هایدی.میتی کمان.پسر شجاع.خانواده دکتر ارنست.و .... چرا برای کودکان امروز پخش نمیشه..از این لحاظ خوش شانس بودیم یادم میاد امتحان املا لحاظ رو لحاز نوشتم شدم 19 در راهنمایی....


yas
ساعت23:25---27 آذر 1391
شاید اینجا واقعاً همه خوب باشند
اما هانیه جونم
منم بارها و بارها این مسأله واسم پیش اومده و تنها صبوری کردم
بالاخره خدایی هم هست.......


هانیه
ساعت19:57---27 آذر 1391
اگه از من این سوالو بپرسن این اهنگ روی وبلاگو میدم گوش بده...البته کاملش رو نه اینجوری آخه یکم اخرشو نداره این مرجع!

هانیه
ساعت19:43---27 آذر 1391

مثل اینکه موفق شدن امتحان فردا رو کنسل کنن....منم که یه دور قبلا خوندم!
خب من برم کارتون ببینم
جاتون خالی
راســـــــــــــــــتی یلـــــــــــــــــداتون مبــــــــــــــــــــــــــار ک


هانیه
ساعت19:22---27 آذر 1391
خب خدا رو شکر اینجا همه ادمهای خوبین و کسی نمیدونه

یاس
ساعت18:56---27 آذر 1391

سلام وب خوبی داری


هانیه
ساعت18:44---27 آذر 1391


هانیه
ساعت18:36---27 آذر 1391
یه دونه از کامنتام ثبت نشده نت در اون لحظه قطع شد
چی بود؟آهان...درباره صدا
چه جالب...یه کلاس آوازم بریم بد نیست


هانیه
ساعت18:32---27 آذر 1391
یه سوال؟
کی میدونه چه لذتی داره حق دیگرانو ضایع کنی بعد باهاش پز بدی و بری بالاتر بواسطه بالا بودنهای قبلیت؟؟؟
:
اون طرفی که حقش ضایع شده و کاری ازش برنمیاد چی؟چطوری خودشو اروم کنه و با دیدن اون طرف حرص نخوره؟
کی میدونه؟؟؟


هانیه
ساعت18:29---27 آذر 1391


هانیه
ساعت18:27---27 آذر 1391
راستی اون گربه رو بالای وبم واسه ترسوندن خورزوخان گذاشتم پاسخ:کار خوبی کردی...

هانیه
ساعت18:21---27 آذر 1391
حالا کو تا یلدااااااااااا
من فردا امتحان دارم این که بگذره یلدا میرسه واسه منم


alireza062
ساعت16:55---27 آذر 1391
سلام وب خوب و باحالی داری.من شمارو لینک کردم شما هم مارو لینک کنید با تشکر....

mohadeseh
ساعت15:25---27 آذر 1391
اشك هايم رابه ريسه ميكشم ...
امشب كوچه دلم چقدر چراغاني است...


محمد هادي
ساعت9:37---27 آذر 1391
شب یلدا عزیزه هندوونه
اگر چه ترش و لیزه هندوونه
بهایش را چو پرسیدم ز یارو
بگفتا هیس جیزه هندوونه
يلدا پيشاپيش مبارك دوست من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:راز های عشق,کوانتوم,امواج,تحقیق علمی,اموزش وردپرس,افزونه جدید سایت,قالب جدید وبلاگ, ] [ 1:45 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]