دلنوشته های دلتنگی...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دلنوشته های دلتنگی...


زمانی بود که در دلم نشستی ، با تمام وجود دلم را شکستی،

رفتی و آن روزها گذشت ،

نه یادی کردی از من ، نه گرفتی سراغی از دل من ،

یادم می آید لحظه رفتنت

 گفتی دیگر نه تو نه من! نمیخواهم بازگردم به گذشته ،

باز هم مثل گذشته تکرار میکنم که گذشته ها

 گذشته اما شاخه ای که شکسته ، دیگر نشکفته.

دلی که شکسته دیگر به هیچ دلی ننشسته

چه دلتنگی هایی کشیدم ، چه تلخی هایی چشیدم ،

هر چه میرفتم ، نمی رسیدم، هر چه نگاه میکردم ،

 نمی دیدم قلبم به دنبال حس تازه بود ،

بی احساسش کردی و به دنبال آتشی دوباره بود ،

خاکسترش کردی و دیگر امیدی درونش نبود

با آن حالی که داشتم ،

اگر در حال خودم نیز نبودم باز هم می فهمیدم

چه دردی در دل دارم

با آن دل شکسته ، این من از زندگی خسته ،

در خواب هم قطره های اشک ،بی خیال چشمانم نمیشدند!

شبهایم روز نمیشد، هر کاری میکردم دلم آرام نمیشد ،

این دل خوش خیال هم بی خیال تو نمیشد!

به این خیال بود که شاید دوباره بیایی ،

شاید خبری از آن بگیری

پیدایت که نکردم هیچ ، خودم را هم گم کردم ،

بعد از آن خودم را در به در کوه و بیابان کردم

نمی گویم به تو این رسمش نبود ،

شاید رسم تو دل شکستن بود ،

نمی گویم که چرا رفتی ، 

شاید رفتنت پایان غم انگیز این قصه بود ،

نمیگویم که چرا به دروغ گفتی عاشقم هستی ،

شاید عشق از نگاه تو،به معنای بی وفایی بود!

نمیخواهم به گذشته بازگردم و چشمهایم را تر کنم ،

زیرا دوباره باید با یادت روزهایم را با غصه سر کنم.. 


   

 


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:00---24 آذر 1391
منم خوش امد میگم

blackflower
ساعت20:06---24 آذر 1391
حرفی ندارم اما یاس و هانیه و تو ایزدمهر از این به بعد منم تو جمع شما باید حساب بشم اجباریه

(ههههه شوخی کردم>)

اما دوست دارم که باهاتون دوست شم پاسخ:به جمع ما خوش اومدی


yas
ساعت14:30---24 آذر 1391

من كتابي ديدم ،
واژه هايش همه از جنس بلور...
كاغذي ديدم ،
از جنس بهار....
موزه اي ديدم دور از سبزه،
مسجدي دور از آب....
سر بالين فقهي نوميد،
كوزه اي ديدم لبريز سوال....


yas
ساعت14:11---24 آذر 1391
و چه شاعر لطیفی‌ست آن شاعر که وصفش را گفتی......... پاسخ:نام شاعر....سهراب سپهری

yas
ساعت11:37---24 آذر 1391
گلها همشون شاید زیبا باشند ،

اما حسی که از یک کاکتوس می گیری اونم وقتی که یه غنچه کوچولو رو در ادامه خارهای خودش، بهت نشون میده،

توصیف نشدنیه واقعاً....

پس باران باشیم و بباریم و دنبال کاسه‌های خالی نگردیم........

( البته هانیه خانم، مجموعه ای از تمام گلهای زیبا و دوست داشتنی رو در خودش جمع کرده؛ و صد البته که گلهایش، از نوع لطیف سوسنی‌اند ........)
پاسخ:شاعری دیدم که هنگام خطاب به گل سوسن می گفت شما


هانیه
ساعت2:25---24 آذر 1391
ای وای ایزدمهر حالا از اینهمه گل ، کاکتوسش نصیب ما شه؟؟

(میدونید که شوخی میکنم


هانیه
ساعت1:58---24 آذر 1391
من جا موندما!!!

چه خبره؟

منم بــــــــــــــازززززززززززییی ییییی پاسخ: خوشا آنان که در بازار گيتي خريدار وفا بودند و هستند ، خوشا آنان که در راه رفاقت رفيق با وفا بودند و هستند


yas
ساعت22:49---23 آذر 1391
چه شاپرک خوش رنگی....
به به....
شعرشم که بنفش باشه دیگه چی میشه...........


yas
ساعت22:38---23 آذر 1391
و .... اینجاست................ کلبه پروانه های عاشق آبی ، بنفش و .....

نمایشگاه پروانه ها....................... پاسخ:شاپرک خسته میشه بالهاشو زود می بنده روی گلها میشینه شعر میخونه میخنده...


هانیه
ساعت21:24---23 آذر 1391
چند سطر سکوت ............................................................ ...........................................................< br />
........................................................ ..............................................

........

پاسخ: ".*-هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند


هانیه
ساعت16:53---23 آذر 1391
Heeeeeeeeeeeeeee.....................yyyyyyyyy

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........yyyyyyyyyy



پاسخ:هـــی وای مــــن!!!


هانیه
ساعت16:50---23 آذر 1391
ایزدمهر؟؟؟
پروانه های وب منو اغفال کردی؟دیشب زیاد بودن
خیلی قشنگ شده


khalil
ساعت10:18---23 آذر 1391
سلام به روی ماه ندیدت ایزد مهر وب خوبی داری اگر دوست داری تبادل لینگ کنیم منو با عنوان آینه کاری و هنر آینه کاری لینگ کن لطف کن خبر بده تا لینگت کنم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:دلنوشته های دلتنگی,عاشقانه های من,جملات احساسی,نسخه جدید ویندوز,غم عشق, ] [ 2:43 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]