آهنگ شبانه

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

آهنگ شبانه




نظرات شما عزیزان:

بــِ هویت
ساعت22:08---21 آذر 1391
ghashang bod

هانیه
ساعت17:28---20 آذر 1391


yas
ساعت14:32---20 آذر 1391
طفلکی نمیکت!!!!!
فکر کنم از همه ، زخم دل اون بیشتر بوده.....
ــــــــــــــــــــــ
آمدم..... نبودی..... « دختر خاله....!!!» «پسر عمه!!!!!! »
«دایی کوچیکه!!!!! »
«عمو بزرگه و خانواده!!!!!»
یادش بخیر؛
یه زمانی هم روی در خونه ها، وقتی صاحب خونه نبود؛ شده بود، تابلوی خطاطی فامیل!!!! که می نوشتند:
«آمـــــــدیم..... نبودیــــــــد....!!!!»


yas
ساعت14:26---20 آذر 1391
نگفتم هانیه جوووون؛
کار خودشه .... خور زو خان!!!!
(البته برای من هم گاهی همین جوری اثر می کنه.....و بازم نمی دونم چراااااا؟؟ فقط واسه کلبه این‌جوریه؟؟؟!!!)


پرنسس
ساعت10:47---19 آذر 1391
دلم اصرار دارد



فریاد بزند؛



اما . . .



من جلوی دهانش را می گیرم



وقتی می دانم



کسی که باید بشنود



تمایلی به شنیدن صدایش ندارد...


هانیه
ساعت21:39---18 آذر 1391

واسه من شعرتون چرا پیدا نیست
فکر کنم باز کار این روحها هستش


نیلوفرآبی
ساعت19:30---18 آذر 1391
منظوری نداشتم. ادامه ی شعرتون بود کلبه ی عشق!

نیلوفرآبی
ساعت18:38---18 آذر 1391
و ... رفتم تا بمانی. مر30 البته باکلاس بودم ها... ولی واقعا فرصت نمیشه به وب و تنظیماتش برسی. نمیدونم شما چیکار می کنید که با این همه دقت تند تند آپ می کنید به هر حال منکه دارم میرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:دلنوشته,دلتنگی,تنهایی,غرور جوانی,ادبیات جهان,حل المسائل,کاربردی ترین جملات,عشق من, ] [ 16:41 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]