کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

آدمای خوب...



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت14:08---29 آبان 1391
سلام خدمت مدير فعال وبلاگ وبلاگ قشنكي داري اي كاش منم توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن و بعد سري به وبلاگم بزن و نظرتو بده تا من بفهمم وطورا با افتخار فراوان لينگ گنمwww.hasan.pear.loxblog.com

مهناز
ساعت21:14---28 آبان 1391
ویت عالیه جیگرم
اپمممممممممم بدو بیا منتظرم بوووووووووووووووووووووس


مهسا
ساعت20:22---28 آبان 1391
صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش
وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش
طامات و شطح در ره آهنگ چنگ نه
تسبیح و طیلسان به می و میگسار بخش
زهد گران که شاهد و ساقی نمی خرند
در حلقه چمن به نسیم بهار بخش
راهم شراب لعل زد ای میر عاشقان
خون مرا به چاه زنخدان یار بخش
یا رب به وقت گل گنه بنده عفو کن
وین ماجرا به سرو لب جویبار بخش
ای آن که ره به مشرب مقصود برده ای


عزراییل
ساعت15:42---28 آبان 1391
وب خوبی داری
موفق باشی


**فریاد بی صدا**
ساعت13:11---28 آبان 1391
خیلی جالب بود...

alone girl
ساعت21:51---27 آبان 1391
بیا و نظرتو در مورد پیشی من بگو وب تو که خیلیییییییییییی قشنگه منتظرتما

هانیه
ساعت21:35---27 آبان 1391
تمام هستی ام را برگی کن!

بر درختی بیاویز!

خودت باد شو!

بر من بوز!

به زمینم بیانداز!

خدا که شدی و از من گذر کردی ...

خیالم راحت می شود

جای پای تو، مرا

و همه هستی مرا

تقدیس می کند!


هانیه
ساعت21:15---27 آبان 1391
سرد شد دیگه
دیر اومدی


هانیه
ساعت20:12---27 آبان 1391
زود بیا تا سرد نشده

آنتـــــــــــــــراک
ساعت20:09---27 آبان 1391
شما به نوشیدن یه فنجون عشــــــــق دور هم دعوتید

نیلوفرآبی
ساعت19:29---27 آبان 1391
نها یک حرف مرا آزار میدهد

یک کلمه هم نمی شود

تنها یک حرف است

که مرا هر روز غمگین تر میکند

تنها همان یک ” ن ” که نشسته است

ابتدای بودنت !!!!!!!!!!


شیرین
ساعت19:09---27 آبان 1391
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!
ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش!
دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم،
وسط گریه هایش بگویم:
غصه نخور خودم جان!
درست می شود!درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم…
تمام می شود…
بالاخره تمام می شود…!!!




ramin
ساعت17:19---27 آبان 1391
تاثرانگیز بود

kataun
ساعت13:41---27 آبان 1391
کلیک کردم گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 آبان 1391برچسب:متن کوتاه,غمگین,فاتحه,قبر,عمر,احساس,پسر,پیرمرد,ادمای خوب, ] [ 13:26 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]