اقرار عشــــــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

اقرار عشــــــــــــــــــق

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

الهی... !

مرا در مقامی مدار که گویم خلق و حق و یا گویم من و تو .

مرا در مقامی دار که در میان نباشم ، همه تو باشی

به هستی او نگریستم ،‌ نیستی من به من بنمود .

در این اندوه بودم ، تا با دلی که بود ، از حق ندا آمد که به هستی خویش اقرار کن

گفتم جز تو کیست که به هستی تو اقرار کنم ؟ مگر نگفته ای شهدالله

الهی !‌ تو یکی و من از یکی تو یکی ام ."

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:57 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]