سخنان زیبا ودلنشین

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

سخنان زیبا ودلنشین

Click here to enlarge

Click here to enlarge



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت10:53---21 آبان 1391
حرفمو تو این پست شما پس می گیرم
به نظرم حرف اوشو قشنگ تر و بهتر از افلاطون اومد درباره عشق


yas
ساعت23:20---20 آبان 1391
این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی می‌کنم
نمی‌دانم از دوستانم جدا مانده ام
یا از خــــــدا . . .؟؟؟؟؟؟


هانیه
ساعت21:57---20 آبان 1391
افلاطون می گه: اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوستداری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره،
چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی،
اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه


هانیه
ساعت11:08---20 آبان 1391
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم..............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:جملات زیبا و دلنشین,,عکس نوشته,جملات زیبا,متن جالب,جالب انگیز,خواندنی,جملات متفاوت, ] [ 18:56 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]