هر شب خواب می دیدم...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

هر شب خواب می دیدم...

هر شب خواب می دیدم، هر شب.

خواب می دیدم:« پستچی پشت دَر ایستاده است.

با انگشت زنگ را می فشارد. صدای زنگ سکوت را می شکند و من سراسیمه بسوی درب خانه می شتابم تا کارت پستالی را که در انتظارش هستم تحویل بگیرم؛ اما هیچگاه به دَر نمی رسم. »

یک صبح برخاستم، لباس بر تن کردم و به راه افتادم.

وارد پستخانه که شدم پستچی آن روبرو نشسته بود، چهره اش از انتظار خسته بود و کج خلق به نظر می رسید.

با بی حوصلگی به پیش آمد و گفت:« بفرمایید؟َ » در حالی که دست در کیف بردم و پاکت را درآوردم، گفتم:« کارت پستالی برای پست آورده ام. »

ناگهان برق خوشحالی در چشمانش دوید و لبخند رضایت بر لبش نشست.

آنچنان که گویی با ناباوری ایمانش را باز می یابد با مهربانی پاکت را گرفت و زیر لب گفت:« اینک، وقت آن فرا رسیده است.

دیگر در این غریب ستان تنها نیستم. »

شب باز خواب می بینم:« پستچی جلوی درِ خانه ایستاده است. کارت پستال در دست چپ دارد و با انگشت اشارۀ دست راست زنگ را می فشارد.

شاید آرزو می کند که این انتظار لذت بخش تا ابد به طول بیانجامد ولی طنین صدای باز شدن دَر، رویاهایش را بر هم ریزد.

چون فاتحی که رسالتش را به انجام رسانده باشد،

پاکت را تحویل می دهد، روی بر می گرداند و آهسته با قدم های استوار راه بی انتهای بازگشت را پیش می گیرد

تا آنجا که دیگر نه اثری از وی و نه حتی جای پایش را بتوان دید.

گویی پستچی هرگز آنجا نبوده است. »

 

 


نظرات شما عزیزان:

ش
ساعت18:38---25 مهر 1391
خیلی قشنگ و قابل تامل بود.
پاسخ: بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته آسمان پر باران چشم هایم بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟


tinna
ساعت17:23---24 مهر 1391
سلام وب بسیار زیبا و عالیی دارید...منم شمارو لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید...اگه لینک کردید خبر بدید لطفاپاسخ: کوک میکنم چشمانم رابروی آمدنت نمی آیی وبرای همیشه خواب می مانم

دودوست شیطونkhodam
ساعت10:19---24 مهر 1391
وای چه حس خوبی داره این عکس
دوست خوبم قبلنا ی سری میزدیا!!!!!!!!!!!!!!!!


حسین،میثم
ساعت0:58---24 مهر 1391
سلام دوست خوبم
این روزا وبلاگ "چیک چیک دلهای تنها" مطالب آموزشی و زیبائی در مورد دوستی پایدار،عاشقی،تست روانشناسی،ایجاد روابط ،دیگران را عاشق خود کنید و... را برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده،پس با اومدنت به وبلاگمون و دادن نظراتت ما را برای هرچی بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید.
در ضمن شما می توانید با عضو شدن در وبلاگمون از جدیدترین مطالب زودتر از بقیه خبردارشوید
گذاشتن وقت و خوندنش ضرری نداره
منتــــــــــــــظرتــــــــــ ــــــــــــــم


هانیه
ساعت19:17---23 مهر 1391
};-};-};-};-};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:خواب من,داستان خواب,پستچی,کارت پستال,پستخانه,داستانک,بروزترین وبلاگ, ] [ 17:15 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]