جملات تامل برانگیز و زیبا و دلنشین...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

جملات تامل برانگیز و زیبا و دلنشین...

niniweblog.com

niniweblog.com



نظرات شما عزیزان:

کوروش
ساعت11:22---13 فروردين 1393
با تشکر ممنونم

شعله
ساعت21:28---22 مهر 1391
آري آغاز دوست داشتن است گرچه پايان راه ناپيداست!
من به پايان دگر نينديشم که همين دوست داشتن زيباست !


masooma
ساعت15:15---22 مهر 1391
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری....


samira
ساعت12:19---22 مهر 1391
salam dooste aziz,khaste nabashi.omidvaram movaffagh bashi.rasti azinke linkam kardi mamnoonam.omidvaram doostaye khoobi vase ham bashim


blacklove
ساعت22:30---21 مهر 1391
سلام من شمارو لینک کردم شما هم اگر مایلید منو لینک کنید

هانیه
ساعت20:03---21 مهر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 مهر 1391برچسب:جملات زیبا و دلنشین,,عکس نوشته,جملات زیبا,متن جالب,جالب انگیز,خواندنی,جملات متفاوت, ] [ 15:21 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]