نکته ها

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

نکته ها

نکته ها

 

من مسوول چیزی که می گویم هستم،

نه چیزی که تو می فهمی.

 

زندگی ات واقعی نیست

تا زمانی که برای کسی که قادر به تلافی کار نیک تو نیست کاری کنی

 

زن مثل کیسه چای می ماند.

هرگز نخواهی دانست چه قدر قوی است تا این که در آب داغ بگذاری اش.

 

اتفاقات خوب برای صبوران رخ می دهند.

اما اتفاقات بهتر نصیب کسانی می شود که برای وقوع آن ها تلاش می کنند.

 

هرگز توان گروه های وسیع آدم های احمق را دست کم نگیر

 

من میهن ام را دوست دارم.

این دولت من است که مرا می ترساند

 

نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان. آن ها که آزارت می دهند، سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند،

خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی.

 

هر روز سپاسگزارم برای:

شب هایی که به صبح می رسند، دوستانی که بخشی از خانواده می شوند

رویاهایی که تحقق می یابند و علاقه هایی که به عشق تبدیل می شوند

 

در حالی که زاده شده ای تا خودت باشی؛

از تلاش برای تطبیق دادن خودت، دست بردار.

 

باید بتوانیم زندگی طرح ریزی شده مان را رها کنیم تا

به آن زندگی

که انتظارمان را می کشد، برسیم.

 

فقط یک بار جوان هستی. اما می توانی برای همه عمر خام بمانی.

 

قلبت را دنبال کن، اما، مغزت را هم با خودت ببر.

 

به سیاست مداران حداقل دستمزد را بده و شاهد تغییر سریع اوضاع باش.

 

ثروت مندان ثروت مند تر،

بینوایان بینواتر و

احمق ها احمق تر می شوند.

 

همیشه به خاطر داشته باش: کسی در جایی به خاطر وجود تو خوشبخت است

 


نظرات شما عزیزان:

شراره
ساعت12:46---31 تير 1391
مژده اي منتظران ماه خدا آمده است

ماه شبهاي مناجات و دعا آمده است

ماه دلدادگي بنده به معبود رسيد

بر سر سفره شاهانه گدا آمده است


elnaz
ساعت0:47---30 تير 1391
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من ور نه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

yas
ساعت20:34---29 تير 1391
من هم میهنم را دیوانه‌وار دوست می‌دارم هم‌وطن خوبم...
سرزمین ما لایق بهترین‌هاست...


هانیه
ساعت19:18---29 تير 1391
تو آب داغ!!!
خیلی عالــــــــــــی


farzaneh
ساعت15:27---29 تير 1391
فرا رسيدن ماه ضيافت الهي ماه رخمت و برکت و غفران بر شما و خانواده محترم مبارک باد


شد باز در رحمت خالق به روي خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا

مژده که شد ماه مبارک پديد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:نکته ها,نکته های کوچک,نکات زندگی, ] [ 13:41 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]