دل کنــده امـــــــ... !

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دل کنــده امـــــــ... !



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت23:12---27 تير 1391
گفتی محبت کن برو
باشد خداحافظ ولی
رفتم که تو باور کنی
دارم محبت می کنم…


sodi
ساعت5:25---23 تير 1391
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ

نقشه و تقویمی نیست

چرا که آدم ها هر لحظه در

تپش قلب

کسانی که دوستشان دارند

متولد میشوند .


تنها
ساعت8:24---22 تير 1391
درد دارد وقتی،

من عاشقانه هایم را

مینویسم ...

دیگران

یاد عشقشان می افتند...

اما تو

بی خیالی!!!


امیر
ساعت8:18---22 تير 1391
چقدر عالی و پر احساس نوشته ای .
طوری که آدم دردو کاملا احساس می کنه


یاس
ساعت0:30---22 تير 1391
کلاً دل بستن به دنیا و تموم چیزهای فانی که چیز خوبی نیست...
کار خوبی کردید . با شما کاملاً موافقم


ramin
ساعت23:26---21 تير 1391
هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم... آنقدر که در من هراس گرفتن دست هست هراس گم شدن نیست!

mersi ziba bod


farzaneh
ساعت12:27---21 تير 1391
کاش دل کندن به سادگی کلمات بود

آپم


yekta
ساعت11:02---21 تير 1391
خیلی زیبا بود



روحم میخواهد برود
یک گوشه بنشیند
پشتش را بکند به دنیا
پاهایش را بغل کند
و بلند بلند بگوید: من دیگر بازی نمیکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:دل کنــده امـــــــ,,, !, ] [ 7:9 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]