تفاوت دیدگاه

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

تفاوت دیدگاه


تفاوت دیدگاه       

تفاوت دیدگاه سگ و گربه نسبت به انسان:

سگ: اون به من غذا و آب می ده . برام جای خواب درست می کنه. باهام مهربونه و بازی می کنه . اون باید خدا باشه!

گربه: اون به من غذا و آب می ده . برام جای خواب درست می کنه . باهام مهربونه و بازی می کنه . من باید خدا باشم!!



 

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت0:00---9 تير 1391
من

سر شار از گفتنم

نه از نوشتن

باید که اینجا روبروی من بنشینی.....

jaleb bod


هدهد
ساعت18:49---8 تير 1391
سلام
وب خیلی خوبی داری
خوشحال میشم بازم بیای


هانیه
ساعت17:02---8 تير 1391
نتیجه نظر سنجی وبتون خیلی جالب شده
ادم رو به فکر وا میداره


هانیه
ساعت17:00---8 تير 1391
I get the best feeling in the world when you say hi or even smile at me because I know, even if its just for a second, that I’ve crossed your mind.
بهترین احساس زمانی به من دست می دهد که به من سلام می کنی یا لبخندی میزنی حتی اگر برای ثانیه ایی، چرا که می فهمم یرای لحظه ای به ذهنت خطور کرده ام


هانیه
ساعت15:52---8 تير 1391


negin
ساعت13:57---8 تير 1391
salaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiiiz vebet bahale
age dost dashti linkam kon o biya behem khabar bd
misiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:تفاوت دیدگاه , ] [ 7:58 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]