آدم ها را خوب بلد نیستم

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

آدم ها را خوب بلد نیستم


کوچه ها را بلد شدم،

خیابان ها را،مغازه ها را،

رنگ های چراغ راهنمایی را ،

جدول ضرب را

ودیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمی شوم،

اما هنوز گاهی میان آدم ها گم می شوم

آدم ها را خوب بلد نیستم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

غزال
ساعت16:59---16 خرداد 1391
هرکس سلیقه ای داره. شما هم سلیقت خوبه. تبریک میگم.
آپ کردی خبرم کن و بهم سر بزنی خوشحال میشم


بی وفا
ساعت16:43---16 خرداد 1391
سلام
خسته نباشید
به منم سر بزن


رضا
ساعت15:36---16 خرداد 1391
مرموزترین چیز این دنیا آدمهای درون آن هستند

غزال
ساعت14:36---16 خرداد 1391
لینک خوشگلت تو وبلاگم قرار گرفت گلم

غزال
ساعت13:30---16 خرداد 1391
سلام دوست عزیز. لینک شما خیلی وقته که در وبلاگ من قرار داره. ولی من لینک خودم رو توی وبلاگتون نمیبینم!! من همیشه عاشقم. خوشحال میشم اگه لینک من هم در وبلاگ زیبای شما قرار بگیره.

sara
ساعت11:27---16 خرداد 1391
post ghashangi bud.
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒


پونه
ساعت9:24---16 خرداد 1391
سلام خوشحال میشم که لینکم کنید. اگه ممکنه میخواستم ایمیلتونو بنویسم اجازه میدید؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:آدم ها را خوب بلد نیستم, ] [ 8:6 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]