داستان دو طوطی

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

داستان دو طوطی

داستان دو طوطی

یک خانم برای طرح مشکلش به کلیسا رفت. او با کشیش ملاقات کرد و برایش گفت: من دو طوطی ماده دارم که فوق العاده زیبا هستند. اما متاسفانه فقط یک جمله بلدند که بگویند «ما دو تا فاحشه هستیم. میای با هم خوش بگذرونیم؟

این موضوع برای من واقعا دردسر شده و آبروی من را به خطرا انداخته. از شما کمک می خواهم. من را راهنمایی کنید که چگونه آنها را اصلاح کنم؟ کشیش که از حرفهای خانم خیلی جا خورده بود گفت: این واقعاً جای تاسف دارد که طوطی های شما چنین عبارتی را بلدند من یک جفت طوطی نر در کلیسا دارم.

آنها خیلی خوب حرف می زنند و اغلب اوقات دعا می خوانند. به شما توصیه می کنم طوطی هایتان را مدتی به من بسپارید. شاید در مجاورت طوطی های من آنها به جای آن عبارت وحشتناک یاد بگیرند کمی دعا بخوانند.

خانم که از این پیشنهاد خیلی خوشحال شده بود با کمال میل پذیرفت. فردای آن روز خانم با قفس طوطی های خود به کلیسا رفت و به اطاق پشتی نزد کشیش رفت .کشیش در قفس طوطی هایش را باز کرد و خانم طوطی های ماده را داخل قفس کشیش انداخت. یکی از طوطی های ماده گفت: ما دو تا فاحشه هستیم. میای با هم خوش بگذرونیم؟

طوطی های نر نگاهی به همدیگر انداختند. سپس یکی به دیگری گفت: اون کتاب دعا رو بذار کنار. دعاهامون مستجاب شد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:34---3 تير 1391


رضا
ساعت18:10---15 خرداد 1391


علی
ساعت0:00---14 خرداد 1391
سلام دوست عزیز من شما رو با نام کلبه تنهایی لینک کردم شما نیز وبلاگم را با نام پایگان لینک کنید با تشکر از شما...

amirreza
ساعت23:42---13 خرداد 1391
ممنونم از همکاری شما برای تبادل لینک

تا حالا اینهمه گل دیده بودی!!!!!


یاس
ساعت22:30---13 خرداد 1391
سلام ای طراوت همیشه!
دوست دارانت را دریاب..........

ما آن بی دلانیم که دل خود را در
افق های نورانی کلبه ات می جوییم!
در ضمن لباس جدید وبتون مبارک. منتظر سایتتون هم هستیم انشاءالله به زودی زود.............


یاس
ساعت22:28---13 خرداد 1391


حسین
ساعت18:31---13 خرداد 1391
با سلام به شما دوست عزیز.
من شما رو با افتخار لینک کردم.
آرزوی بهترین ها...


parI
ساعت13:52---13 خرداد 1391
خوش حال میشم ب منم سر بزنییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:داستان دو طوطی, ] [ 7:47 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]