شما مرده اید، جناب!

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

شما مرده اید، جناب!

سلام اقای مشاور:

-امروز صبح که از خواب بلند شدم خیلی حس خوشی داشتم. احساس می کردم که هوا خیلی تمیزه و توی شش هام فقط اکسیژن خالص وارد می شه. احساس می کردم پولدار شدم. صبح که اومدم بیرون ترافیک نبود. تورم اومده بود زیره 8 درصد. همه خوش اخلاق بودن و لبخند می زدن. رییسم حقوقم رو اضافه کرد. خلاصه روز خیلی خوبی رو داشتم. خواستم این شادی رو با شما هم تقسیم کنم.

ببخشید. لباسی که الآن تنتان است، چه رنگی است؟

-سفید.

:آیا بالای سرتان یک حلقه زرد، به صورت معلق مشاهده می کنید؟

-بله مشاده می کنم.

خُب بروید و و خوشحال و آسوده باشید که شما حتی از مالیات هم معاف هستید. می توانید چراغ قرمز را هم رد کنید و مطمئن باشید، کسی جریمه تان نمی کند. می توانید تا دیر وقت با رفقایتان عیاشی کنید و به فکر زنتان هم نباشید. شما دیگر خلاص شدید. شما مرده اید، جناب!

Click here to enlarge




نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت12:30---4 خرداد 1391
مرگ یعنی راحت شدن از مادیات

هانیه
ساعت11:12---4 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:شما مرده اید, جناب!طنز,مشاوره, ] [ 7:27 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]