طالع ازدواج دختران مجرد, برگرفته از معتبرترین منابع طالع بینی!!!

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

طالع ازدواج دختران مجرد, برگرفته از معتبرترین منابع طالع بینی!!!

 

طالع ازدواج دختران مجرد, برگرفته از معتبرترین منابع طالع بینی!!!

 

فروردین : انتظار به پایان رسید و بعد از سالها انتطار و فراز و نشیب و غم و غصه و اشک و نا امیدی، به زودی ازدواج می کنی و به خانه بخت می روی، اما شب عروسی هنگام صرف شام برق می رود و داماد فرار می کند.

 

اردیبهشت: کسی در این دنیا هست که هر لحظه به تو فکر می کند و بی تو زنده نیست و نفس نمی کشد و قلبش نمی زند و اگر با او تماس نگیری، به کما می رود. او به زودی به خواستگاریت می آید و تو را با اسب سفید به قصر خوشبختی ها می برد.

 

خرداد : امروز دوست مامانت بعد از سالها زنگ می زنه خونه شما و با مامانت حرف می زنه و تورو واسه پسرش خواستگاری می کنه . البته تا سه سال دیگه نمی تونید ازدواج کنید چون پسره زندانه و سه سال از حبسش مونده.

 

تیر: تو با هر کسی که ازدواج کنی یکسال نشده پست می دن و باز برمی گردی خونه بابات.

 

مرداد : تا ۴۳ روز دیگه ازدواج می کنی با پسر مورد علاقه ات و تا ۳۴۲ روز دیگه بچه دار میشین پسره اسمشو می ذارین بهرام بعد از ۷۴۰ روز دیگه بچه دومت بدنیا میاد که اونم پسره اسمش می ذارین شهرام و .

 

شهریور : هر خواستگاری که واست میاد به علت نامعلومی بعد از سه روز ناپدید میشه و دیگه خبری ازش نمیشه.

 

مهر : تا یکسال دیگه ازدواج می کنی اما شوهرت معتاد ازآب در میاد و طلاق میگیری بعد از یکسال باز ازدواج می کنی اما اون یکی هم معتاد در میاد و باز طلاق دوباره یکسال صبر می کنی و باز ازدواج می کنی در ازدواج سوم موفق میشی و پسر یک کارخونه دار میلیاردر و فوق العاده زیبا تو رو می گیره و کلی خوشبخت میشی.

 

آبان :پسری که همیشه در دانشگاه از تو جزوه می گیرد، هیچ فکری در کله اش ندارد و فقط عادت کرده از تو کمک بگیرد، نه قیافه داری، نه اخلاق. چرا این جوری فکر می کنی که باید در دوران دانشگاه ازدواج کنی؟ خلاصه بگم تا آخر عمر واست خواستگار نمیاد الکی منتظر نباش.

 

آذر:دوتا خواستگار سمج تا ۲ ماه آینده میان خواستگاریت که هر دو دیوانه وار عاشقتن و وقتی می فهمن یک خواستگار دیگه داری با هم دعواشون میشه (دعوای عشقی) و هر دو با ضربات چاقو به قلب هم می زنن و هر دو می میرن. و تو تا آخر عمرت می مونی خونه بابات!

 

دی: به زودی با نویسنده محبوبت آشنا می شوی و از تو خواستگاری می کند. اما چند ماه بعد با بهانه های مختلف از ازدواج با تو منصرف می شود. تو دلیل این عمل او را نمی فهمی، اما به زودی متوجه می شوی رمانی از او منتشر شده که شخصیت های آن بسیار شبیه تو و پدر و مادر و خواهر و برادر و فامیل هایت هستند و در مقدمه کتاب هم توضیح داده که برای دستیابی به این داستان واقعی، مجبور شده به دختری زشت پیشنهاد ازدواج بدهد.

 

بهمن : امروز همه از این که به زودی ازدواج می کنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است که باید تو را تحمل کند.

 

اسفند : عید نوروز بعدی عروسیته و با اونی که سالها منتظرش بودی ازدواج می کنی واسه ماه عسل، با کشتی شخصی داماد میرین به یک ویلا توی یک جزیره زیبا در اسپانیا! اما کشتی وسط راه می خوره به کوه یخ و غرق میشه! شوهرت تو رو سوار یه تخته میکنه و چون اون تخته تحمل وزن دوتاتون رو نداشته ، تخته رو ول می کنه و تو آب یخ میزنه و میمیره !تو هم برمی گردی خونه بابات و تا آخر عمر شوهر گیرت نمیاد!

Click here to enlarge

 


نظرات شما عزیزان:

واییی
ساعت16:00---16 خرداد 1396
بچه هاسلام. مردادی م.ازهمه شون مثبتتره. دعاکنین صحت داشتته باشه. همگی ب ارزوتون برسین الهییییی.

رضا
ساعت16:21---26 ارديبهشت 1391


هانیه
ساعت18:33---25 ارديبهشت 1391
ای بابا چرا جوسازی میکنین
قل مراد قصد ازدواج نداره
ولی خیلی هیجان انگیز میشه برق بره:- )) زودتر از دامادم فکر کنم عروس فرار کنه@}; -


يگانه
ساعت11:20---25 ارديبهشت 1391
سلام جالب بود

farzaneh
ساعت9:02---25 ارديبهشت 1391
salam duste aziz jaleb bud bekhosos matne khordadesh koli khandidam
ba chand post montazeret hastam behem ye sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:طالع ازدواج دختران مجرد, ] [ 8:12 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]