تولدی دیگر...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

تولدی دیگر...

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:58---14 ارديبهشت 1391
با من هماهنگ نکردینا منم همین شعرو واستون گذاشتم

یاس
ساعت16:46---14 ارديبهشت 1391
ایزدمهر ، دلخور نشید ها که این موقع اومدم، برای تبریک . اگه دقت کرده باشی فکر کنم جزو اولین نفرهایی بودم که حدسشو زده بودم
طلوع مهر ایـــــــــــــــــــــــزدی . دیدم امروز آفتاب شهرمون یه جور دیگه بود و یه رنگ دیگه ای داشت انگاری


یاس
ساعت16:44---14 ارديبهشت 1391
درست بود .
ممنونم از دعوتتون . انشاءالله همیشه دلتون شاد باشه جناب ایزدمهر گرامی.
انشاءالله وبتون ، سایت شه و یه روز برسه که تمام تنهایی تونو بتونید با لحظاتی که توی این محیطید ، پر نمایید... و صدها انشاءالله های خوب برای شما
این گل ها از طرف من برای شما ،
بوشون کردید ، فکر کنم بوی گل یاس بود ! نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ش
ساعت15:14---14 ارديبهشت 1391
ایزدمهر تولدت مبارک

رضا
ساعت12:16---14 ارديبهشت 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:تولدی دیگر,,,, ] [ 5:42 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]