کوتاهترین داستان...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

کوتاهترین داستان...

کوتاه ترین داستان کوتاه جهان توسط ارنست همینگوی نوشته شده :

For Sale: Baby Shoes, Never Worn

برای فروش: کفش بچه، هرگز پوشیده نشده

گفته می شود ارنست همینگوی این داستان ۶ کلمه ای را برای شرکت در یک مسابقه ی داستان کوتاه نوشته است و برنده ی مسابقه نیز شده است.

همچنین گفته می شود که وی این داستان کوتاه را در یک شرط بندی با یکی از دوستانش که ادعا کرده بود که با ۶ کلمه نمی توان داستان نوشت، نوشته است.

 

کوتاه ترین داستان ترسناک دنیا نیز داستان زیر میباشد که نویسنده ی مشخصی ندارد !

The last man on earth is sitting alone in his room and all of a sudden a Knock on the door

آخرین انسان زمین تنها در اتاقش نشسته بود که ناگهان در زدند...


نظرات شما عزیزان:

مهشاد
ساعت13:56---12 ارديبهشت 1391
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن

دوستدار شهدا
ساعت22:03---19 فروردين 1391
سلام
باد پاییزی اگر برگ خزان را می برد

مهر زهرا هم گناه شیعیان را می برد . . .

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

من با خاطره ای از شهید................برررررررررررروزم
لطفآ درنظر سنجی شرکت کنید
http://www.zendegi91zh.blogfa.com


Moein
ساعت20:47---19 فروردين 1391
سلام به وبلاگت اومدم حال کردم ،وبلاگ،به این میگن دیگه راستی اگه خواستی به وبلاگ من هم بیا و نظرت رو،،راجب وب من بگو منتظرتم بیا ؟

هانیه
ساعت18:34---19 فروردين 1391
هـــــــــــــــــی واااااای من!
یعنی کی میتونه باشه؟!!


milad
ساعت18:21---19 فروردين 1391
وب نازی داری خوشم اومد دقیقا مثل یک نویسنده حرفه ای ایول
پایه تبادل لینک هستی؟؟؟؟
من که هستم اگه توهم هستی خبرم کن



fateme
ساعت16:01---19 فروردين 1391
salam kheyli jaleb bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:ارنست همینگوی , داستان کوتاه , داستان ترسناک,کوتاه ترین داستان جهان, ] [ 9:36 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]