دغدغه عشــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دغدغه عشــــــــــــق



نظرات شما عزیزان:

duste rahgozar
ساعت20:43---16 اسفند 1390

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاه ، از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راه ؟

میخوام عاشق بشم اما تب دنیا نمی ذاره ، سر راه بهشت من درخت سیب می کاره .


هانیه
ساعت18:08---16 اسفند 1390
همه کارای سخت مال من؟باوووووووشه


هانیه
ساعت17:51---16 اسفند 1390
پس نسکافه من کو؟
من نسکافه میخوام
خودتون دعوت کردین


هانیه
ساعت17:46---16 اسفند 1390
دور از جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:دغدغه عشق,دغدغه,راحت شدن,مشکلات,سختی,عکس جالب,بدون شرح, ] [ 16:56 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]