دانشجوی عشـــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دانشجوی عشـــــــــــــق

فحش های دانشجویی (طنز)

 

دانشجوی تهران شمال :

نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:

بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی ...تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)

 

دانشجوی تهران جنوب:

(.... .... .... ..... ... .. ... ..کلا سانسور شد )

 

دانشجوی دانشگاه تهران :

وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو

(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)

 

دانشجوی پزشکی :

در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

 

دانشجوی هنر :

من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .

وقتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .

 

دانشجوی الهیات :

یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *

*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود

 

دانشجوی تربیت بدنی:

به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت

به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

 

دانشجوی زبان خارجی :

هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

 

دانشجوی حقوق :

تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .

راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو...




نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت23:08---11 اسفند 1390
برای دانشجوی دامپروری گرایش اصلاح نژاد گاو:
عین یه گاو غیر شیرده می مونی . شدیدا هم نیاز به یه تلقیح مصنوعی داری تا یه گوساله خوب ازت به عمل بیاد ..........!!!


یاس
ساعت23:06---11 اسفند 1390
برای دانشجوی دندان پزشکی هم این طوری می شد:
یه کلمه دیگه بگی ، فکتو می یارم پایین و دهنتو اساسی سرویس می کنم و دندوناتم می دم دستت تا راحت تر مسواک بزنی .................!!!!!!!!


یاس
ساعت23:04---11 اسفند 1390
جالب بود . به نظر من برای دانشجوی پزشکی هم می تونست اینا باشه :
به گمانم تو دچار اسکیزوفرنی هیستریک هستی ! اگر چه به قیافت می خوره سندروم داون داشته باشی.......
اصلا تمام لوله گوارشت نیاز به جراحی داره !


شاپرك
ساعت0:16---11 اسفند 1390
قشنگ بوووووووووود....ممنونم...

هانیه
ساعت17:38---9 اسفند 1390

اونیکی وبلاگ هم واسه شماست ؟(سفر درونی)
اگه اره بگید لینکش کنم


pareye royaee
ساعت15:16---9 اسفند 1390
salam duste khubam,kheyyyyyli bahalo zibast matalebi ke dar webet gozashti,kheyyyyyyyyyli khoshhalam ke be yadami ,dustdaret ye dust.= DDrasti mibinam ke tarafdare dokhtar zyade dar webet.

شیواازستاره بارون
ساعت14:37---9 اسفند 1390
سلام.
آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم... آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم... ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی... ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:فحش دانشجویی,دانشجوی ایران,دانشگاه ایرانی, ] [ 12:4 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]