پایان عشــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

پایان عشــــــــــــــق


تا عشق تو آمد در قلبم،

تو رفتی ،

 تا آمدم بگویم نرو ،

رفته بودی ،

تا خواستم فراموشت کنم

خودم را فراموش کردم....





نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت23:03---25 بهمن 1390
سلام
مطالبتون خیلی با احساسه
تبریک میگم


اویس
ساعت23:00---25 بهمن 1390
"باران" بهانه ای بود ... که زیر چتر من، تا انتهای کوچه بیایی. کاش ... نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می آمد.

arezoo
ساعت22:08---25 بهمن 1390
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را .

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ، دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را .

بهترین ها همیشه میمانند ، شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند .
اپم


دنیا
ساعت20:48---25 بهمن 1390
شاید چشم ها ی ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند،تا با دیگران زندگی را با نگاه ضفاف تری ببینیم


اویس
ساعت20:13---25 بهمن 1390
سلام وبلاگت واقعا عالیه ممنون که سر زدی لینکت کردم

هانیه
ساعت18:36---25 بهمن 1390
سلام
ممنونم که بهم سر زدین
تقریبا همه پست جدیداتون رو خوندم و لذت بردم و استفاده کردم
واقعا عکسها و بنرها هم زیباست
موفق باشید.همیشه@ };-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:پایان عشق, ] [ 17:2 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]