گفتگوی عشـــــــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

گفتگوی عشـــــــــــــــــــق

من چی میگم.اون چی میگه

من میگم:دوست پسرهای مردم چه کارا که براشون نمی کنن!
اون میگه:میایی به خرج تو بریم سفر؟
من می گم:ای فلک!
اون میگه:به همه خربزه داده به ما کالک!
من میگم:عمرا اگه لنگه مو پیدا کنی
اون میگه راست میگی اخه نسل داینا سورها خیلی وقته منقرض شده
من می گم:یه دوست پسر نداریم براش کلاس بزاریم
اون میگه: امروزه دوست دختر داشتن کلاس ادمو می اره پایین.
من میگم:نگه تو دل زمن برد
اون می گه:من؟ به تو کی نگاه کردم؟
من میگم:از هرچی پسره حالم به هم میخوره
اون میگه:گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف بو می ده!
من میگم:1میلیون بدی بهت زنگ نمی زنم
اون می گه:100 میلیون می گیرم شماره موبایلمو بهت بدم!
من میگم:اگه با کسی غیر من دوست بشی دلم می شکنه!
اون میگه:دل یه نفر بشکنه بهتره یا 1000 نفر.!!

من میگم:ازدواج رو کردن به یه نفره
اون می گه:وپشت کردن بهصدها نفر!
من میگم:شاهزاده رویاهام تویی
اون میگه:دیگه کفش بلوری نداریم دادیم به سیندرلا اولی!
من میگم:دیگه ازت خسته شدم میخوام برم
اون میگه:میخوای بری برو به جهنم!اخه تنها کسی که می تونه جهنمو بهشت کنه فقط خودتی!!!

 


نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت19:32---16 اسفند 1390
سلام جالب بود

غریبه
ساعت10:59---23 بهمن 1390
سلام دوست عزیزم وب جالب و زیبایی دارین من شما رو لینک کردم ممنون میشم منو با اشم ♥ فقط عکس♥ لینک کنید و بهم خبر بدین منتظرتون هستم بازم بهم سر بزنید یا حق

داود
ساعت10:32---23 بهمن 1390
سلام از اینکه بهم سرزدی ممنونم
سایتت دیر باز میشه ولی خیلی قشنگه.


ترنم
ساعت22:56---22 بهمن 1390
سلام
عالي بود و خوشمان آمد
به من هم سر بزن


farzaneh
ساعت18:35---22 بهمن 1390
سلام دوست خوبمممممممم خیلی باحال بود مطالبت بی نظیره مثل همیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:گفتگوی عشق, ] [ 10:22 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]