شادی عشـــــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

شادی عشـــــــــــــــــق

 

پس همیشه شاد باش و بخند...

هیچ چیز در دنیاارزش ناراحت شدن را ندارد، اگر باور نداری این مطلب را بخوان.

چرا ناراحتی؟ ممكن است هرروز فقط با دو حالت رو به رو شوی وقتی كه حالت خوب است یا وقتی كه مریض هستی.

اگر حالت خوب باشد كه موردی برای ناراحتی وجود ندارد، اما وقتی مریض هستی، باز هم با دو حالت روبرو می شوی : حالت اول وقتی است كه در حال خوب شدن هستی و حالت دوم وقتی است كه داری از دنیا میری !

اگر حالت رو به بهبودی است كه موردی برای ناراحتی وجود ندارد ، اما اگر در حال مردن هستی، باز هم با دو حالت روبرو می شوی یا به بهشت میروی یا به جهنم !

اگر به بهشت بروی كه موردی برای ناراحتی وجود ندارد اما اگر به جهنم بروی ، آنجا دوستان زیادی در انتظارت هستند كه حتی وقت نمی كنی برای آنها دست تكان بدهی !
پس همیشه شاد باش و بخند

هرگز برای غروب كردن خورشید گریه نكن زیرا آن وقت، اشك هایت به تو مجال نمیدهند تا زیبایی های ستاره را ببینی.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سید میلاد
ساعت2:56---20 بهمن 1390
باسلام وخسته نباشید.وبلاگ سازی ومدیریتش خیلی حوصله میخواد نه..به ماهم سربزن واگه مایل بودی همدیگه رو بلینکیم

سعید
ساعت22:37---19 بهمن 1390
وقتی اسیر سکوت میشوم

قلمم آبستن جملاتیست که

در ابهام خیالی سردرگم ناخن بر صدایم میزند

صدایی که طعم گریه میدهد و خموش می نالد

نگاهی که خفه خون میگیردرانتظار نگاهی

که میماند در انتهایش سراغ هیچ..


Zeinab
ساعت19:15---19 بهمن 1390
2bare salam
nmkhad zahmat bkshid
2rostesh kardam
man shoma ro linkidam
khosh hal msham blinkim
bye


mahdiyeh
ساعت18:43---19 بهمن 1390
پیش به روی شادی

بهاره
ساعت11:47---19 بهمن 1390
دوست خوبم مثه اینکه شما بد متوجه شدید
منظورم رو در ادامه گفتم که چون نه کسی رو دارم ازم دور باشه و براش
دلم پر بزنه .
منظورم از این بعد ماجرا بود
و این توضیحات جواب سوال دوستانی هستش که سوال پرسیدن
من اصولا قلم تلخی دارم و بیشتر از فراق و جدایی مینویسم که این برای بعضی از دوستان سوء برداشت شده بود.
مواردی که شما ذکر کردین به جا و منطقیه اما منظور من همونی بود که گفتم و این مواردی که شما گفتین درد منم هست.
بازم میگم این قسمت جواب دوستانی بود که سوال پرسیدن و شاید برای شما بی معنی باشه ولی جواب سوالهای متداولیه که دوستان از من می پرسن.
امیدوارم قانع شده باشید
ممنون از صراحت لهجه تون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:شادی عشق,کلبه تنهایی,زیباترین جملات عاشقانه,زیباترین وبلاگ,عاشقانه,شاعرانه, ] [ 10:44 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]