دل مـــن

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دل مـــن


любитьлюбитьлюбитьлюбитьлюбитьлюбитьлюбитьлюбить

دل مـــن

 

دلم گرفته است و غروب را بهانه می کند


به یادش می آورم صبحی سپید را

.

.

        ناز می کند


                    بهانه می گیرد


                        بد نازک احوال است این دل غریب

می شکند


            تا میخورد


حرفش که میزنی


                          لب غنچه میکند


مانند کودک است


             لج می کند


                       بی خیال نمی شود

اما گاه با تبسمی


                  وجودش گرم می شود


چه تناقضی دارد این ساده ی کوچک من!!!

 

 گاه ابر بارانیست


                 وگاه کویری تشنه


گاه وسعتش دریا


        وگاه قطره ی اشکی


                              برایش اقیانوس


بی انصاف تو درتوی ناشناخته ایست


                                 که ریشه کرده است


                                                 در گستره ی کالبد انسانی من !!

 

با این اوصاف


               چه دوست داشتنی است


                                          ای نازک احوال شکستنی


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت14:01---4 فروردين 1392
سلام
خوبی؟
با یه بدبختی تونستم نظر بذارم
مشکل وبت یه سر به وبم بزن اونجا نوشتم چطور حلش کنی البته بهت ایمیلم زدم گفتم شاید چک نکنی بازم نظر گذاشتم


نیلوفر آبی
ساعت3:38---16 بهمن 1391


هانیه
ساعت1:48---16 بهمن 1391
اون 3 کلید هم واسه شما دوستان گذاشتم ها!!!ولی مثل اینکه طرفدار نداشت!!!

هانیه
ساعت1:31---16 بهمن 1391
آره واقعا
دیگه خیلی تو در تو شده .......... دارم گم میشم خودمم
چه توصیفات زیبایی


منا
ساعت18:32---15 بهمن 1391
باید گفت عاشقی لحظه ای شادیست و لحظه ای غم .مثل جسم داغیه که قلبتو میسوزونه نمی دونی زنده ای یا مرده توی کویری یا جنگلی سبز .به قول حافظ };- عشق عشق می افریند عشق امید می بخشد امید جرات می بخشد و...};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-

سجاد
ساعت17:09---15 بهمن 1391
با بغض نوشتم که دگر خواب ندارم

غصه شده همراه منو راه ندارم

آن دوست که بود محرم رازم

دشمن شد و بعد از آن دگر راز ندارم
در پیچش و تاب این زمانه

غصه نه کمو بسیار دیدم

ظاهر که همه دوست بودند

باطن همه را گرگ دیدم

زین پس نخرم غصه به جانم

من درد کشیدم نگرانم

دانی که چه گفتم تو شنیدی

غصه تویی و تو را برانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:دل من,شعر نو,دانلود کتاب شعر,زیباترین شعرهای عاشقانه,اشعار رمانتیک,منابع ازمون ارشد و دکترا, ] [ 8:49 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]