رازهــای عشــق(راز بیست و پنجم)

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

رازهــای عشــق(راز بیست و پنجم)



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت18:35---13 بهمن 1391
سلام
خوبی؟چرا دیگه سر نمیزنی شما بهم پیشنهاد دادی ک وبم درست کنم منم احترام گذاشتم اما دیگه خیبری ازت نیست ب ماام سر بزن لطف میکنی راستی من شمارو لینک کردم اگه لینکم کنید ممنون میشم تشکر


هانیه
ساعت18:11---13 بهمن 1391


دوستدارت
ساعت15:43---13 بهمن 1391
و تو کاش می دانستی

که شادی ات... دنيای من است...

و اندوهت... ويرانی لحظه هايم!

و هيچ نمی دانی که چگونه در خنده هايت به اوج می رسم...

اما کاش می توانستم نشانت دهم که با هر نفسم...

دانسته و يا ندانسته... می پرستمت !

دوستت دارم



نیلوفر آبی
ساعت23:34---12 بهمن 1391
فکر می کنم
سال هاست که خورشید
از عشق ماه می سوزد
و باران
دلسوزی ابرهاست برای او...


منا
ساعت21:29---12 بهمن 1391
افرین عشق ایییییینهههه

نیلوفر آبی
ساعت21:17---12 بهمن 1391
هووووووووووووووووووووراااااااا ااااااااااااااااااااااااا
منم بالاخره مشرف شدم به "کلبه"
راستش دلم تنگ شده بود این دو روز
خب من برم سری به بقیه اتاقا بزنم ببینم همه چی سر جاشه


♥...گل پسر...♥
ساعت21:13---12 بهمن 1391
قربون دل مهربونت بشم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:رازهای عشق,جی , دونالد والترز,ترجمه علی محب خسروی,بهترین هدیه,دانلود رمان ایرانی,Secrets Of Love, ] [ 20:40 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]