جملات و عبارات و اصطلاحات زبان انگلیسی

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

جملات و عبارات و اصطلاحات زبان انگلیسی


نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت10:23---13 بهمن 1391
ولی به نظر من یادگیری تک تک کلمات کمک زیادی به درک جملات انگلیسی می کنه برای من که اینجوری بود ولی در مورد بقیه نمی دونم

فرشید
ساعت17:30---8 بهمن 1391
سپاس ایزدمهر

هانیه
ساعت16:39---8 بهمن 1391
دوستان کی موافق مسابقس؟؟؟
هرکی زودتر این اهنگو حفظ کرد
راستی دیشب بخاطر این تصویر اخر یه بار دیگه Brave رو دیدم


ساشا جون
ساعت10:13---8 بهمن 1391
سلام عجق اپمممممممممممممم

KiMiYa
ساعت0:58---8 بهمن 1391
هيچ مردي زن را نمي فهمد.هيچ زني

مرد را نمي فهمد.زيبايي با هم

بودنشان همين است.

++++++++++++++++++++++++++



نیلوفر آبی
ساعت21:50---7 بهمن 1391
من سعی می کنم آنگونه که می اندیشم باشم،
بی آنکه دیگری را بیازارم...
فرای تمام تصورات کور،
هنجارهای ناهنجار، تقدسات نامقدس!


farnazzz
ساعت21:32---7 بهمن 1391
سهلامم لینکت کردم به منم سر بزنی خوشال میشمممم عزیزممم

هانیه
ساعت21:16---7 بهمن 1391
بله ایزدمهر کاملا درسته
لغات ممکنه فراموش بشن ولی اصطلاحات کمتر فراموش میشن
راستی خیلی خیلی خیلی ممنون بابت اهنگ
ضمنا این عکس اخر که از یکی ازانیمیشن های مورد علاقه من Brave هستش هم خیلی خوشم اومد
این انیمیشن رو فکر کنم 7 بار دیدم تا الان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: