رازهای عشق(راز شانزدهم)

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

رازهای عشق(راز شانزدهم)




نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت21:09---9 دی 1391
سهلاااااااااام عسیسم وبت خعلی عالیه من لینکت میکنم تو هم منو لینک کن

نیلوفرآبی
ساعت16:21---9 دی 1391
پس آخه تکلیف ضعف ها چی میشه بذاریم همینطور قد بکشن و دلها رو توی چنگ خودشون دربیارن به نظر من باید واسه ضعف ها هم یه کاری کرد و مثلا با مهربونی اونا رو به نقطه قوت رسوند

hengameh
ساعت17:17---8 دی 1391
دلم باران می خواهد ،
بارانی آرام ، اما طولانی ،
تا دست در دست قطره هایش و پا به پای ِ نمناکی اش ،
تمام کوچه باغ ها را با پاهایی برهنه قدم زنم ،
من بغض کنم ،
آسمان ببارد ،
آسمان بغض کند ،
من اشک ریزم ،
آنگاه هر دو آرام شویم...


mina19
ساعت15:06---8 دی 1391
دخترا به یه درد بیش تر نمی خورن...
اونم اينه كه بزاري رو سرت حلوا حلواشون كني،... چون از سَرِتم زيادن


sana
ساعت14:31---8 دی 1391
لینکت کردم تو2تا وبم لینکم کن

samira
ساعت14:27---8 دی 1391
salam azizam,mer30 ke behem sar zadi golam

هانیه
ساعت12:51---8 دی 1391
بله دیگه جناب پیمان هم باعث افتخار ماست.
با ارزوی اینکه روزی همه ما به حق واقعیمون در دنیا برسیم. و جایگاه علمی ایران هم روز به روز بالاتر بره


پرنسس
ساعت12:38---8 دی 1391
حتــــي لـــوك خوش شــــانس هـــــم همـــيــــشه آخـــــرش


تنــــهــايـــي


ســمــــت غـــــروب ميـــــرفت...


با اينــــكه لــــوك بــــود!!!


با اينـــــكه خوش شــــانس بــــود....


sana
ساعت12:37---8 دی 1391
mamnun ke be webam sar zadi
be inam sarbezan
kamhoo.loxblog.com


هانیه
ساعت12:31---8 دی 1391

من منتظرم این سریال راز عشق تموم شه همشو پرینت کنم بدم دست یه نفر که بهم سفارش کرده
البته با اجازه صابخونه ... اگه اجازه بدن


ژيلا
ساعت10:51---8 دی 1391
خدایا ! دستت را از روی
اسپیس بردار
بس نیست این هــمه
فاصــــــــــــله


ژيلا
ساعت10:49---8 دی 1391
خدایا ! دستت را از روی
اسپیس بردار
بس نیست این هــمه
فاصــــــــــــله


shamila jOon
ساعت10:23---8 دی 1391
dostwe golam mamnOOn az hozore garmet bazam behem sar bzan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 دی 1391برچسب:رازهای عشق,عشق یعنی,عشقه,تکامل انسان,طراحی قالب,دانلود نرم افزار جدید, ] [ 23:51 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]