دنیای سیاست

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

دنیای سیاست

 

از دختر یکی از دوستام پرسیدم که وقتی بزرگ شدی می خوای چیکاره

بشی؟ نگاهم کرد وگفت که میخواد رئیس جمهور بشه.

دوباره پرسیدم که اگه رئیس جمهوربشی

اولین کاری که دوست داری انجام بدی چیه؟

جواب داد : به مردم گرسنه وبی خانمان کمک میکنه.

بهش گفتم:

نمی تونی منتظر بمونی که وقتی رئیس جمهور شدی این کار رو

انجام بدی ، می تونی از فردا بیای خونه ی من و چمن ها رو بزنی ،

درخت هارو وجین کنی و پارکینگ رو جارو کنی.

اونوقت من به تو پول میدم و تو رو میبرم

جاهایی که بچه های فقیر هستن و تو میتونی این پول رو بدی بهشون

تا برای غذا و خونه ی جدیدخرج کنن. مستقیم توی چشمام

نگاه کرد و گفت: چرا همون بچه های فقیررو نمی بری خونه ت

تا این کارها رو انجام بدن و همون پول رو به خودشون بدی؟

نگاهی بهش کردم وگفتم به دنیای سیاست خوش اومدی!

 Click here to enlarge



نظرات شما عزیزان:

hengameh
ساعت22:38---10 آذر 1391
سلام
زیبا بود


...
ساعت15:51---10 آذر 1391
سلام من وب زیباتو لینک کردم دوست داشتی تو هم لینکم کن

سحر
ساعت21:12---9 آذر 1391
این بار تو بگو دوستت دارم

نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید!!!


نیلوفرآبی
ساعت16:07---9 آذر 1391
کار خوبی می کنی ایزد جان عاشق باش حتی اگر دنیای بعضی آدمها سنگی شده باشد و برای عشق و دوستی ات پاسخی جز تکه سنگی نداشته باشد. موفق باشید دوست من

هانیه
ساعت13:57---9 آذر 1391

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:داستانک,منابع ارشد,منابع کنکور,سیاست,رییس جمهور,شغل اینده,فال,طالع بینی,, ] [ 9:11 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]